Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Skola & Jobb Hej hopp, Jag läser en kurs på 30 hp på universitetet, distans. Den är uppdelad i flera "teman" och vi är nu klara med tema 1, tema 2...
2
Svar
24
· Visningar
1 291
Senast: Snurrfian
·
Äldre Jag ska baka semlor på söndag och de ska vara några med nutella och några med vaniljkräm. Nutella-semlorna är ju lätta men de som ska ha...
2
Svar
21
· Visningar
1 734
Senast: Riru
·
Äldre Jag har beställt från iherb i 10 år och det är ytterst sällan att posten/tullen brytt sig om att stoppa paketen. Det är aldrig några...
Svar
3
· Visningar
1 291
R
Äldre Notis på Facebook alltså. Nån som vet hur man stänger av den funktionen? Jag vill inte ha notiser om att "X ska på en aktivitet nära...
Svar
13
· Visningar
1 389
Senast: Hedinn
·
Tjatter Jag är med på en grupp på Facebook där man helt enkelt lägger upp bilder på konstig/ful/annorlunda häst/ryttarutrustning. Man lägger upp...
Svar
6
· Visningar
1 003
Kropp & Själ Jag ser då och då mön som sitter rejält brett med benen på tåget. Idag blev jag nästan intryckt då en storvuxen karl satte sig ner. När...
4 5 6
Svar
112
· Visningar
10 070
Senast: Amha
·
Svar
90
· Visningar
12 797
Senast: Sporthorse
·
Äldre Någon som provat att göra klabbe glutenfria?
Svar
3
· Visningar
427
Senast: Nebraska
·
Äldre Okej, nu har jag gått runt och funderat på det här i alldeles för många år... Inte sådär varje dag, men då och då poppar tanken upp...
Svar
8
· Visningar
940
Senast: Raderad medlem 6459
·
Äldre Jag och min syster har fastnat på en låt, men det enda vi kommer ihåg ur texten är typ "dutturu yeah dutturuduruduru" Ni är mitt sista...
Svar
3
· Visningar
662
Senast: horselove
·
Äldre Håller på att bli galen! Såg en serie för ett par år sedan(?) som handlade om ett otroget par, hon var fotograf har jag för mig och han...
Svar
2
· Visningar
502
Senast: Santoxen
·
Äldre Hur skulle ni förklara ordet "ju" för en person som håller på att lära sig svenska? Jag fick frågan förut, varför det är med i vissa...
2
Svar
24
· Visningar
2 437
Senast: Raderad medlem 6459
·
Äldre Ja, se rubriken. Testade att ringa ett bibliotek som öppnade nu men där kunde man inte faxa. Hon sa att ett annat bibliotek kanske hade...
2
Svar
25
· Visningar
2 506
Senast: Gammeln
·
Äldre Ska börja jobba vaken natt snart och man får lov att sitta och läsa och sitta med padda/dator om man vill. Tänkte köpa mig en iPad, men...
Svar
7
· Visningar
907
Senast: Trott
·
Äldre Funderar på vad jag ska bjuda på när jag fyller. Svägerskan är starkt allergisk mot all form av citrus, styvfar är diabetiker och...
Svar
14
· Visningar
730
Senast: Petronilla
·
Skola & Jobb Jag jobbar i dag som butikschef i en butik. Är väldigt trött på mitt jobb och tycker varken det är roligt, stimulerande eller...
Svar
2
· Visningar
855
Senast: DazKanin
·
Äldre Vad ska ni ha för jacka i vår? Lutar åt att jag kör på min svarta skinnjacka i år igen, men jag vill ha färg! Har konstaterat att nästan...
Svar
2
· Visningar
450
Senast: Mirre
·
Äldre Jag åker i mitten av mars till Djibouti, detta lilla pytteland på Afrikas horn, för att i nio månader jobba på EU:s biståndskontor. Jag...
Svar
10
· Visningar
978
Senast: Ninnurur
·
Äldre Jag skulle vilja ha en seriös diskussion om smörgåstårtor. Helt enkelt, finns det faktiskt någon med smaklökar som ens tycker om dom...
14 15 16
Svar
309
· Visningar
19 694
Senast: Petruska
·
Äldre Någon som vet om man får hämta ut ett rek utan avi, bara mot legitimation?
2
Svar
32
· Visningar
1 844

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp