Allmänt

Lite friare icke hästrelaterade mänskliga diskussioner. Moderatorer: LenaH, Mineur
Kropp & själ Jag var och fick borttaget ett födelsemärke igår. Efter ingreppet sattes det på ett riktigt stort plåster över såret (som kanske är 3 cm...
Svar
18
· Visningar
12 379
Kropp & själ Jag dricker oerhört sällan alkoholhaltiga drycker numera och när jag väl gör det så blir det tämligen måttliga mängder - typ en...
Svar
4
· Visningar
2 983
Övr. allmänt Okej eftersom jag är lite lost i Stockholm, så undrar jag om någon vänlig själ som hittar bra i Sthlm kan förklara hur jag tar mig till...
Svar
2
· Visningar
1 096
Övr. allmänt Jag och maken kom på den goda idén att ha påskmiddag. Nu har vi bara ett problem... Bortsett från ägg, vad äter man egentligen på...
Svar
12
· Visningar
1 342
Kropp & själ Min pappa lider troligen av lungfibros:cry: Funderar nu om det finns någon här som har erfarenhet av sjukdomen, förloppet och olika...
Svar
6
· Visningar
3 925
Övr. allmänt Funderar på att åka en vecka någonstans i slutet på april eller i maj. Var är det varmt då? Kreta, Mallorca, Cypern eller Kroatien är... 2 3
Svar
58
· Visningar
5 369
Lek & tjatter För nytillkomna svenskar kan det ju vara bra att veta om de ska gå på slå till med påskabrasa eller vänta till valborgsmässoelden... 2
Svar
20
· Visningar
2 587
Övr. allmänt Jag har fryst in köttfärs sedan jag handlade för någon vecka sedan. Brukar dela i 2 delar och lägga i fryspåsar. NU undrar jag om jag...
Svar
2
· Visningar
774
Lek & tjatter På minuten.. får chansen att enväldigt bestämma ämnena för denna radioklassiker. Var så god.
Svar
2
· Visningar
680
Skola & jobb Jag såg i en annan tråd att flera blev förvånade över att man inte hade fika raster. Själv sätter jag mig i min reception och... 3 4 5
Svar
81
· Visningar
9 347
Övr. allmänt Hej allihopa! Jag vill ju gärna främja företagsamheten, arbetsmarknaden och kanske spara lite på miljön samtidigt när jag handlar allt... 2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 256
Övr. allmänt är de nån här som brukar handla på tradera? jag handlar å säljer en hel del där å har aldrig haft några problem nånstans med nåt... 2
Svar
26
· Visningar
3 226
Skola & jobb Sitter och kollar efter läroböckerna till min nästa kurs (på universitetet), som börjar nästa vecka. Och har just insett att en av... 2
Svar
23
· Visningar
2 435
Kropp & själ Hur vanligt förekommande är det? Jag har till och från i ett par månader haft hjärtklappning då och då, inte ofta så jag har inte...
Svar
12
· Visningar
3 214
Skola & jobb Håller på med en skoluppgift och behöver lite hjälp:) En medvetslös kvinna kommer in sjukhuset och för att hon ska överleva krävs en...
Svar
12
· Visningar
3 575
Lek & tjatter Snart är det dags för att krigsmålade unga jihadister att i sina schalar invadera rättrogna svenska hem för att utkräva lösen. Våga... 2 3
Svar
43
· Visningar
4 013
Övr. allmänt Kastar ut en fråga som säkert inte är helt lätt att svara på.... Ska byta ut elcentralen i stugan jag hyr ut. Det är en sån där... 2
Svar
23
· Visningar
8 541
Skola & jobb Har tänkt söka till lite olika program/kurser i höst men jag är så otroligt velig. Ena dagen vill jag göra en sak och nästa en helt...
Svar
19
· Visningar
2 810
Övr. allmänt Jaa, så sitter man här och ska få ihop en handelslista till påsk, och jag har inte en blekaste aning om vad jag ska handla. Det hör ju...
Svar
1
· Visningar
1 461
Kropp & själ Jag har torrt hår som fan. Har blekt det ett antal ggr, så det är ju skadat. Det blir statiskt med och blir fett efter 3 dagar i... 2 3
Svar
40
· Visningar
19 788

Hästdiskussioner nu

Övrigt-diskussioner nu

• PostNord - köra ut paket
  • Ulvlek
  • Dejtingtråden 23

Dagbok

Radannonser

Hästnyheter