Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Skola & Jobb Jag pluggade 3 år ganska nyligen, blev klar 2011. Nu funderar jag (väldigt löst) på att plugga igen, mina återstående 6 terminer. Ni...
Svar
12
· Visningar
1 451
Senast: MM
·
Skola & Jobb Om jag på svenska vill säga att jag fortfarande håller på med en utbildning eller jobbar i ett företag, vad ska jag skriva då? På...
Svar
7
· Visningar
918
Senast: Mineur
·
Skola & Jobb Funderar ev på att börja pendla med tåg till jobb/skola ca 20 mil, vilket tar mellan 1,5-2h enkel väg. Jag behöver åka 4-5 dagar i...
2 3
Svar
40
· Visningar
10 553
Senast: As_Vegas
·
Skola & Jobb Jag ska få en ny jobbtelefon och har dessa att välja mellan. Är själv en utpräglad iPhonemänniska så jag överväger ju iPhone såklart...
Svar
1
· Visningar
620
Senast: skiesabove
·
Skola & Jobb Min sambo är 5 år äldre än mig och när han tog studenten hade han redan fått jobb och där har han jobbat sedan dess. Det är en stor...
2
Svar
22
· Visningar
2 825
Senast: Praeterea
·
Skola & Jobb Ibland funderar jag på att utbilda mig till nått annat. Men jag är rädd för att sätta mig i skolbänken och försöka läsa in saker. Jag...
Svar
0
· Visningar
632
Senast: MissFideli
·
Skola & Jobb Tillhör egentligen ungdom men tror jag kan få mer svar här :) Jag har ett företag som jag arbetar med ca 10-15h i veckan med. Målet...
Svar
3
· Visningar
707
Senast: Molvi
·
Skola & Jobb Alla har väl nåt de önskar att andra visste som skulle underlätta jobbet man gör? Mycket är säkert sånt "vanligt folk" inte tänker...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
8 833
Senast: Lillelorden
·
Skola & Jobb Jag tänkte söka en eller två kurser att läsa på distans till våren. Jag har aldrig läst något på högskola innan så jag vet inte riktigt...
Svar
16
· Visningar
2 645
Senast: Ackela
·
Skola & Jobb Jag har hängt här på Buke bra länge nu, men jag kan inte minnas om jag nånsin sett en tråd om vad alla jobbar med, och jag är lite...
6 7 8
Svar
145
· Visningar
14 555
Senast: Tousse
·
Skola & Jobb Jag vet inte vad jag ska göra? Jag har precis fått ett nytt jobb som jag verkligen inte kan förlora. Inga papper är påskrivna än men jag...
Svar
6
· Visningar
5 721
Senast: Janni
·
Skola & Jobb Åh, hur formulerar man det bäst? Hur vet man vad man ska begära? Vet ju vad jag vill ha, men det kan lika gärna vara 8' under vad de är...
Svar
7
· Visningar
1 564
Senast: Zoya
·
Skola & Jobb Behöver lite råd.. Jag har tidigare jobbat inom krogbranschen som bartender och servitris, samt inom stall som...
Svar
0
· Visningar
871
Senast: Cydonia
·
Skola & Jobb Bytte jobb för snart 6 månader sedan. Har mindre än en månad kvar på min provanställning, och än har jag inte fått veta om jag får vara...
Svar
3
· Visningar
1 194
Senast: lil-sis
·
Skola & Jobb Jag har ramlat över utbildningen till Apotekstekniker och tycker att det låter riktigt kul och spännande! Dessutom en "kort"...
Svar
19
· Visningar
8 881
Skola & Jobb Vi har fått ett lånelöfte från vår bank och nu vill säljarna av huset skriva kontrakt på söndag MEN det har kommit fram nu i veckan att...
Svar
17
· Visningar
5 034
Senast: Fibusen
·
Skola & Jobb Jag sitter och pluggar på Komvux och är riktigt skoltrött. Dessutom är jag inte säker på vad jag vill med mina studier längre. Min...
Svar
1
· Visningar
982
Senast: ISABEL
·
Skola & Jobb Det finns två större serier med språkkurser för självstudier med bok och CD, "Colloquial" och "Teach Yourself". Är det någon som har...
Svar
0
· Visningar
481
Senast: Butros
·
Skola & Jobb Visste inte vad jag skulle välja för prefix... Hur som helst. Det måste ju finnas något alternativ även för såna som mig, så tänkte...
Svar
11
· Visningar
1 118
Senast: Kilauea
·
Skola & Jobb Åh.. Här kommer ännu en vilsen ungdom som ska välja gymnasium.. :nailbiting: Jag har pratat med syv en gång men han hjälpte mig inte...
Svar
13
· Visningar
1 321

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp