Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Fritid Jag tänkte resa i Maj. Funderar på en budget på 12000:- Vad rekommenderar Buke?
4 5 6
Svar
100
· Visningar
5 975
Senast: Tranan
·
Hemmet Har en fråga. Kanske ligger tråden på fel ställe? Vill moderator i så fall lägga frågan på rätt ställe? Kan man rekommendera...
Svar
6
· Visningar
887
Senast: Pudlan
·
Relationer Har en person i min närhet som inte delar mina feministiska åsikter och (som jag uppfattar det) stört sig rätt kraftigt när jag pratat...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
8 015
Senast: Seabaz
·
Kropp & Själ Inspirerad av tråden om att hantera misslyckanden undrar jag vad ni annars tycker är svårt att hantera? Det kom ju upp en massa bra tips...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
6 628
Senast: nyponros
·
P
Kropp & Själ Jag fyller 49 i sommar, antar att jag är i närheten av klimakteriet fast jag inte har märkt något konkret förutom att mensen är lite...
Svar
0
· Visningar
411
Senast: prallan
·
Samhälle Vill inte spamma i Bensinupprorstråden men eftersom frågan uppkom där (också) och jag privat har diskuterat detta en del, samt grubblat...
4 5 6
Svar
104
· Visningar
6 773
Senast: 95johsv
·
Kropp & Själ Får jag ett sår, blir det en skorpa, så långt är allt normalt. Men den där skorpan hamnar alltid på en bula. Hade ett sår på armen, helt...
Svar
3
· Visningar
1 105
Senast: 95johsv
·
Tjatter Vad heter det när man är två (eller fler ) son tar en tråd/ en bit garn och gör olika mönster med den? Kommer ihåg att något mönster...
Svar
6
· Visningar
6 058
Senast: lilstar
·
Samhälle Började nyss nästan grina av glädje när jag läste att Taiwan tillåter äktenskap mellan människor oavsett hur de valt varandra. Märklig...
Svar
13
· Visningar
1 073
Senast: hastflicka
·
Skola & Jobb Jag funderar för fullt på vad jag vill jobba med i framtiden och utbilda mig inom. Så därför är jag nyfiken på: - Vad jobbar du med? -...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
6 781
Senast: sthu
·
Samhälle Hur fungerar det när den ändå ska sorteras som plast? Är det bättre för miljön eller är det bara fina ord?
Svar
12
· Visningar
1 197
Senast: Moonshadow
·
Tjatter Ni vet sådana här frågestunder på Instagram, där en användare skriver typ "fråga mig vad som helst" och sen svarar på detta (i text) i...
Svar
3
· Visningar
835
Senast: Flixon
·
Juridik & Ekonomi Jag beställde tidigt i våras saker på nätet från en större butik. Fick sakerna och en faktura. Så långt inga problem. För ca två veckor...
Svar
6
· Visningar
747
Senast: Mirtai
·
  • Låst
Relationer Kommentaren "desto fler svar desto bättre" lades till då jag vet att nästan ingen människa är den andra lik, men grupper av människor...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
5 843
Senast: LenaH
·
Relationer Vilka karaktärsdrag uppskattar du resp har svårt för, hos dig själv eller andra?
3 4 5
Svar
85
· Visningar
4 880
Senast: MCP
·
Kultur Men självklart ska vi ha en tråd som ESC semifinal 2 också! Sändningen börjar kl 21:00 på torsdag! :banana::banana::banana: Ni kan...
3 4 5
Svar
87
· Visningar
4 972
Senast: Tassetass
·
  • Låst
Relationer Är det okej att tafsa på sin partner? Har man gett sitt okej till tafsande när man blivit tillsammans? Är det ens tafsande? Vad tycker ni?
11 12 13
Svar
254
· Visningar
23 111
Senast: LenaH
·
Tjatter Lite inspirerad av trådarna om misslyckanden... Ja, helt enkelt som rubriken lyder: Vilket/vilka är erat/era sämsta köp? Stort som...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 928
Relationer Ja, det ser man ibland i en tidningsnotis. Att en person är hittad död i sin lägenhet när polisen går in pga att grannarna tycker det...
2
Svar
32
· Visningar
3 965
Senast: nullo-modo
·
Kläder & Bli fin Vilket häftigt exjobb. Det här borde vi få se mer utav...
2
Svar
34
· Visningar
4 062
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp