Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

S
Fälttävlan Tjena! Är mer för galopp egentligen, men bara älskar o titta på dressyr och terrängritter när det är fälttävlan:bump: sen e de ju kul o...
Svar
8
· Visningar
1 097
Senast: Idasagare
·
Trav Jag vet att jag är lite överdrivet känslig mot smygreklam och vinklade artiklar, så det här är väl egentligen inget att bry sig om...
Svar
8
· Visningar
1 227
Senast: Mannagrynet
·
G
Distans Kan någon förklara för mig logiken i vart nånstans trådar ska placeras? Vad i all världen är skälet till att de trådar som är mest...
Svar
15
· Visningar
1 610
Senast: cardigan
·
L
Dressyr Är riktigt sugen på stövlar med dragkedja på insidan. Vilka märken är det som har det? Eller kan man sätta det i vilken stövel som helst?
Svar
6
· Visningar
1 036
Senast: LinneaM
·
Hoppning Jag har tänkt att ta grönt kort för att kunna hoppa runt nån liten klubbtävlig då och då. Då undrar jag vilket tävlingsreglemente jag...
Svar
4
· Visningar
990
Senast: lulski
·
Dressyr Nån som vet några snygga ridstövlar som inte kostar så otroooligt mycket...? :cool: Och som ska vara av god kvalitet ändå. Under...
Svar
5
· Visningar
927
Senast: Ellyne
·
Dressyr Någon snäll människa som vet hur lång tid det tar att rida lb:3 resp la:3?? vad står det på "pappret" ska i väg och rida i morgon och...
Svar
2
· Visningar
758
Hoppning Hur rider ni era hästar på en hoppbana? Låter ni hästen gå i form mellan hindrena för att mot hindret låta hästen få "komma upp" med...
Svar
14
· Visningar
3 045
Senast: midnight surprise
·
F
Hoppning Hur gammal är hästen när den inte längre räknas som unghäst?:p hehe. Jag kan aldrig komma ihåg det..
Svar
7
· Visningar
926
Senast: trazel
·
R
Fälttävlan Hej allihop, UVFK har fälttävlan den 8-9 september, den står inte med på ridsportförbundet, så kolla deras hemsida, uvfk.org. Bara...
Svar
4
· Visningar
953
Fälttävlan Någon som ska dit? Jag ska dit och tävla min första debutant :D
Svar
8
· Visningar
989
T
Tävling Får man tävla hoppning på kopior av passet , i såfall vad ska jag kopiera ? vacc. såklart och häst infot ngt mer? snabba svar tack :bow:;)
Svar
10
· Visningar
1 172
Senast: starcraft
·
F
Fälttävlan Idag var jag på SM i Segersjö och kollade på alla otroligt skickliga ryttare! La dock märke till att många av hästarna var betydligt...
2
Svar
21
· Visningar
3 451
F
Hoppning Någon som vet något om dom å vad kostar en frank bains hoppsadel?
Svar
1
· Visningar
817
Western Hur passar man in en westernsadel? vad går man på när man kollar hur den ligger etc? Vet vilka saker i huvudsak man ska titta på och...
Svar
1
· Visningar
1 382
Senast: Egonson
·
Dressyr På förkommen anledning sparar jag det viktiga i denna tråd från den föregående. Saigon Ursprungligen postat av majola om inget...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
6 526
Senast: mimus
·
I
Islandshäst Är det fler än jag som har en Mökkur-avkomma ? Jag har sett några mökkuravkommor och dom är allihopa väldigt lik min pålle i huvudet...
Svar
5
· Visningar
2 012
Dressyr Blir jag halshuggen om jag entrar tävlingsbanorna i de här stigbyglarna: och den här kavajen (fasst svart): Eller har...
2 3
Svar
43
· Visningar
3 683
Senast: Fredag
·
Dressyr hur gör ni som har hästar som inte gillar att få manen ryckt men som ändå vill ha en lättknoppad man? ska ev tävla snart och manen...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 792
Senast: bigganl
·
E
Dressyr Om en häst har en 115 centimeters 'allroundgjord', vad kan man gissa på att den ska ha i dressyrgjord? Förstår att man inte kan säga...
Svar
5
· Visningar
801
Senast: bigganl
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp