Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Relationer Skriver under anonymt nick :idea: Vet du vem jag är, håll det för dig själv. Ska till hösten flytta ihop med min pojkvän, han har...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 044
Senast: Grana
·
Relationer Jag är i behov av en lite mer objektiv input på min situation än den mina nära och kära kan ge så därför vänder jag mig givetvis till...
2 3
Svar
41
· Visningar
6 276
Senast: Movitz
·
Relationer Min pojkvän träffade för ett tag sedan en tjej på en fest och de har därefter haft lite kontakt. Han åker mc och jag tycker inte om det...
Svar
6
· Visningar
2 798
Senast: Andromedae
·
B
Relationer Jag och killen har vart ihop i ett par månader men tristessen har börjat komma, vi ses oftast på helger och han sover hos mig någon...
2
Svar
26
· Visningar
4 898
Senast: Ramona
·
Relationer De vänner jag haft sedan barnsben har en efter en slutat att höra av sig. Jag brukar försöka hålla kontakten, men när de aldrig vill/kan...
2
Svar
30
· Visningar
4 450
Senast: Flisanne
·
S
Relationer Jag har vart ihop med min kille i ca 3 månader. Jag är 23 och han är 30, alltså lite åldersskillnad. Han har vart singel länge och bara...
2
Svar
34
· Visningar
9 079
Relationer Tänk er följande scenario: Två personer har varit vänner sedan tidiga tonåren. De är nu ca 25 år gamla och ser varandra som bästa...
2
Svar
39
· Visningar
5 169
Senast: ylvali2
·
Relationer Har några av er blivit ihop med ett ex? Isf, hur länge var ni tillsammans först och hur länge varade uppehållet? Har det funkat eller...
Svar
13
· Visningar
9 598
Senast: martha
·
Relationer Jag ser en tendens till att Mp vill komma Alliansen närmare. Nu har man på kort tid kommit överrens i 2 frågor, dels fortsatt låg...
Svar
10
· Visningar
1 182
Senast: lbb
·
Relationer Mina föräldrar skilde sig 2009.. Och har bråkat konstant om vem som ska ha vad. Så min mamma blanda in advokat och det blev bodelning...
Svar
0
· Visningar
1 129
Senast: Smurfoff
·
Relationer härmed vill jag tacka 1,2 till 1,57 miljarder satanister att jag inte får cykla in i landets hamnar
Svar
7
· Visningar
1 463
Senast: Malingo
·
Relationer Tog upp detta i en annan tråd men ingen nappade... Jag har fått inbjudan till twitter av en för mig totalt okänd person. så vitt jag...
Svar
5
· Visningar
1 178
Senast: lilstar
·
Relationer Hmm, ja jag vet inte om rubriken blev någon fullträff, men ska försöka förklara vad jag menar. Först och främst, jag är senior, men...
2 3
Svar
54
· Visningar
7 009
Senast: Raderad medlem 6459
·
Relationer När flyttade ni ihop? Har börjat bli sugen på att ta upp det med pojkvännen. Är sugen på mer vardag ihop, har distansförhållande nu...
2 3
Svar
47
· Visningar
7 976
Relationer Konstig rubrik men visste inte riktigt vad jag skulle skriva. Träffade en kille för ett par månader sedan, vi har inte hållet någon...
Svar
14
· Visningar
2 615
Senast: Raderad medlem 6459
·
Relationer Liten fundering: När någon har läst ens inlägg på chatt, står det då alltid t.ex. "visat sön 15.35," när personen i fråga har läst det...
Svar
9
· Visningar
4 818
Senast: lilstar
·
Relationer Min sambo är inte så bra på att köpa presenter direkt :p Men det här blev jag faktiskt lite ledsen av, han har alltid fått presenter...
Svar
9
· Visningar
2 302
Senast: Blueberry
·
Relationer En konstig fråga men jag är nyfiken! Har ni stängt av/blockat någon på fb-chatten? Av vilken/vilka anledningar har ni gjort det i...
Svar
11
· Visningar
7 866
Senast: _Elly_
·
Relationer Hej! Jag har träffat en helt fantastisk kille. Vi har flörtat länge och häromdagen när vi var på fest tillsammans och vi båda var...
Svar
16
· Visningar
2 733
Senast: Korven
·
Relationer Mina föräldrar är båda i 80-årsåldern och som många par i den generationen har de inte båda stått som ägare på hus, bilar mm. Pappa har...
Svar
1
· Visningar
1 727

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 10
  • Hundrädda
  • Hjälp mig utvärdera rasförslag?

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp