Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Relationer Jag har varit tillsammans med en underbar kille i nio månader nu. Vi har träffats i över ett år och det var kärlek vid första...
Svar
14
· Visningar
3 777
Senast: sheldon
·
Relationer Vi ska på bröllop i sommar och min fästman ska vara marskalk. Börjar bli dags att köpa klänning nu så jag hörde med bruden vilken färg...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
18 303
Senast: Badger
·
Relationer Hemligt nick och sådär. Har varit sambo i ett par år med en man. En fin man på de flesta sätt, förhållandet fungerar bra för övrigt...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
16 080
Senast: Jajjemen
·
Relationer Läste en annan tråd och spånar lite kring detta med konflikter med människor i ens omgivning och hur man hanterar dem. Har ingen...
2 3
Svar
54
· Visningar
5 598
Senast: krambanan
·
Relationer Ja... Jag träffar en kille som är helt fantastisk (än i alla fall :p). Det är fortfarande i startgroparna, men det är ganska...
2 3
Svar
59
· Visningar
7 539
Relationer Ni som lever i ett samboförhållande (utan barn); hur får ni vardagen att gå ihop? Vad har ni för överenskommelser, "regler" och rutiner...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
20 987
Senast: ch791022
·
Relationer Har börjat fundera mer o mer på att skaffa mig en KK. Jag har varit singel länge, så länge att jag börjar bli ganska bekväm med det och...
Svar
10
· Visningar
3 563
Senast: YlvaG
·
Relationer Jag är intresserad av en kille som ja lärde känna sommaren 2012, Nu har vi träffats lite granna och jag gillar han och han har allt jag...
Svar
10
· Visningar
1 728
Senast: miamiSwing
·
Relationer Ah. Om man skulle kunna läsa folks tankar. I min klass är vi 11 tjejer och en kille. Han har varit borta ca 4 månader från skolan...
2
Svar
24
· Visningar
4 825
Senast: Enya
·
Relationer Numera är det väl bara Carl B Hamilton och Sverker Martin-Löof som tror på Euron. Icke förvånande tror de på samma emfas på kärnkraft...
Svar
10
· Visningar
1 612
Senast: golit
·
Relationer En gigantisk undersökning visar att sexen minskat drasktiskt vilket är samhällsfarligt. Det har sjunkit från 5,0 till 3,8ggr/månad. Men...
2
Svar
32
· Visningar
5 327
Senast: em76
·
Relationer I början av april så skrev jag en tråd angående mina hyresgäster och rådfrågade vad jag skulle göra med dom. Och efter mycket velande...
Svar
0
· Visningar
842
Senast: Myzan87
·
Relationer Jag vet inte vad jag egentligen vill få ut av att skriva här men jag känner att jag måste få ventilera mig lite för detta är något som...
2
Svar
31
· Visningar
5 234
Relationer Ja, hur långt ska man egentligen gå för att "skyddda" någon annan? När är fullständig ärlighet inte tillräckligt? Jag ska försöka...
Svar
1
· Visningar
1 154
Relationer Är det någon som hat blivit det? Funkar det? Framförallt, om det tagit slut, hur funkar det nu? Har en bästa kompis sen 4-5 år...
2
Svar
30
· Visningar
17 511
Senast: MiniLi
·
Relationer Hur gör man då? Pappa har vart tillsammans med den här kvinnan i fem år kanske, sedan ett år tillbaka så har hon flyttat in i pappas...
Svar
8
· Visningar
6 529
Senast: Ottilia
·
Relationer Jag har ett dilemma, som kanske anses av många som ett lyxproblem. Men för att göra historien någorlunda kort: För 5 år sedan...
2 3
Svar
51
· Visningar
9 065
Relationer Jag är sedan några månader tillbaka tillsammans med en kille. En väldigt osäker tid från min sida då jag har svårt att tyda vad han...
Svar
19
· Visningar
4 665
Senast: Calazirya
·
S
Relationer Hur många har kollat sin partners sms i smyg någon gång? Tycker ni det är ok eller inte?
3 4 5
Svar
87
· Visningar
12 739
Senast: Raderad medlem 6459
·
Relationer I skolan paras man ju inte ihop med sina bästa vänner direkt, speciellt inte på högskola där folk kommer från hela landet nästan. I...
Svar
5
· Visningar
1 753
Senast: Raderad medlem 19815
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hjälp mig utvärdera rasförslag?
  • Hundrädda
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

  • Vad gör halvblodsägare?
  • Dressyrsnack 17
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

Tillbaka
Upp