Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Relationer Mina tankar och känslor är ett enda stort kaos och jag fungerar inte normalt i dagsläget. Jag behöver input, råd och pepp ifrån er kära...
2
Svar
32
· Visningar
8 843
Senast: lilstar
·
Relationer Rubriken känns så fel, men samtidigt oerhört rätt.. Det här är ingen "buhu det är så synd om mig"-tråd, utan mer en chans för mig att få...
Svar
9
· Visningar
3 371
Senast: Red_Chili
·
Relationer Hej! Här kommer ett intimt inlägg. Jag har en ny sexpartner, jag äter p-piller men vi har använt kondom ändå pga risk för sjukdomar. Jag...
Svar
8
· Visningar
3 617
Senast: Raderad medlem 6459
·
Relationer För drygt 3v sedan gjorde jag slag i saken och med hjälp av min bästa vän skickade jag iväg ett sms till :love: som jag gått och spanat...
3 4 5
Svar
85
· Visningar
11 929
Senast: Betsybabe
·
Relationer Jag har en tanke, som jag själv tycker är helt absurd, men som vägrar släppa taget om mig. Så nu måste jag ventilera den tanken lite...
7 8 9
Svar
175
· Visningar
19 581
Senast: Flaskpost
·
Relationer Ursäkta mig för det dunderlånga inlägget men känner att jag måste få skriva av mig lite, jag vet inte riktigt vad sjutton jag ska göra...
2
Svar
33
· Visningar
11 728
Senast: Mirre
·
Relationer Hej! Fick ett tips av en tjej kompis att regga mig här ( Hon är medlem själv). Jag är 25 år och har lite kärleks problem, och jag...
4 5 6
Svar
104
· Visningar
12 214
Senast: Got2Be
·
Relationer Varning för långt inlägg! Har redan en användare på buke men vet att många av mina kompisar hänger här så bestämde mig för att skaffa...
Svar
6
· Visningar
1 972
Senast: kolblakkur
·
Relationer Dejt-aktivitet! Jag vill bjuda med en kille på nåt spektakulärt! Men vad? I Stockholm. Det ska inte vara nåt vanligt bio-middag...
Svar
14
· Visningar
1 714
Senast: Amha
·
Relationer Jag skulle behöva lite infallsvinklar på ett problem jag sitter i just nu. För ca 2 år började jag må dåligt psykiskt. Det hela ledde...
Svar
4
· Visningar
1 370
Senast: susanne
·
Relationer Med smink så kan jag känna att jag ser bra ut, eller t.o.m riktigt bra en bättre dag. Men naturlig, utan smink så ser jag för det mesta...
3 4 5
Svar
89
· Visningar
16 534
Senast: LovingLife
·
Relationer Jag och min partner har varit tillsammans i 4 år. Han är många år äldre än mig och vi blev tillsammans när jag var väldigt ung (jag är...
Svar
19
· Visningar
29 726
Relationer Kära buke, jag har gjort ett misstag. I måndags skulle jag hänga med mitt ex och se film och äta middag. Jag sa till min pojkvän att...
2 3
Svar
58
· Visningar
7 885
Senast: Hyacinth
·
Svar
25
· Visningar
4 925
Senast: hastflicka
·
Relationer När jag var mindre hängde jag i ett stall och vi var ett sammansvetsat gäng, mellan 3-10 pers under årens lopp. Vi hittade på massa...
Svar
7
· Visningar
1 971
Relationer Vad gör man när man av misstänksamhet, osäkerhet och tvivlande gör en handling (snokar helt enkelt) där man sen får information som är...
5 6 7
Svar
137
· Visningar
22 261
Senast: KrullTroll
·
Relationer Mina nära vänner är utomlands just nu och har förlovat sig idag. De kommer hem på söndag och eftersom jag passar deras hus och hundar så...
Svar
6
· Visningar
2 140
Senast: tott
·
Relationer Jag har grymt stora trust issues, vilket i sig kanske inte är så konstigt eftersom jag gång på gång blivit sviken/utsatt/förbisedd/etc...
Svar
4
· Visningar
2 560
Relationer Tror ni det är svårare att hitta eller få en pojkvän om man äger en större hund? Läste någonstans att killar inte uppskattar om tjejen...
2
Svar
22
· Visningar
6 976
Senast: Misiaczek
·
Relationer Min sambo fyller år 7/6,27 år blir han så det är inget "speciellt"! Men till det vanliga dilemmat, vad ska man fixa? Hade tänkt fixa en...
Svar
8
· Visningar
1 308
Senast: Fille
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp