Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Är det någon här som har varit med om liknande eller har några tankar? Jag tror att jag börjar bli utbränd av "bara" vardagen. O_o Och...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
11 902
Senast: Habina
·
Trädgård & Växter Funderar på om jag ska ha jordgubbar istället för tomater i mina amplar i sommar. Någon här som har erfarenhet av de olika lämpliga...
Svar
1
· Visningar
333
Senast: Nahar
·
  • Omröstning
IT & mobiler Har under hösten jobbat en del med datorbyten på jobbet och träffat rätt många användare som inte har dator hemma utan bara använder...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
7 485
Senast: sjoberga
·
Kropp & Själ Det har i ca 1,5 år varit massor av problem med mig, saker som att jag fått svårt med balansen, avståndsbedömning, feber som kommer och...
8 9 10
Svar
183
· Visningar
27 792
Senast: Lillefrun
·
Juridik & Ekonomi Imorse fick jag ett meddelande från early bird att mitt paket som jag beställt igår från InkClub är registrerat och ska skickas ut...
Svar
9
· Visningar
1 020
Senast: Lillefrun
·
Relationer Skulle vilja höra hur andra tänker kring följande situation. Vi har de senaste 11 åren alltid firat jul hos oss, innan dess firade vi...
18 19 20
Svar
383
· Visningar
33 573
Senast: _Taggis_
·
Tjatter För 23-24 år sedan köpte vi vår första PC. Den hade 8 MB hårddisk och 640 kB RAM. Något år senare köpte jag en mobiltelefon att ha på...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
5 979
Senast: Jeffery
·
Kläder & Bli fin Som rubriken säger: Vad ska jag använda på mitt torra ansikte som inte gör mina fina vita kuddar alldeles pissgula?:meh: Gillar annars...
2 3
Svar
57
· Visningar
3 546
Senast: Kratus
·
Hemmet Det bästa med vintern enligt mig är att man får ta fram det fluffiga täcket, men mitt nuvarande täcke (duntäcke) har långsamt blivit...
Svar
11
· Visningar
1 144
Senast: Hazel
·
Kropp & Själ Nu jävlar! På onsdag ska jag väga mig första gången på ca 2 år och sen ska siffran som syns på vågen minska. Jag vill inte följa nåt...
Svar
8
· Visningar
990
Senast: tott
·
Mat Jag råkar ha en påse oumph och en burk smetana hemma. Tyvärr har jag ingen aning om vad jag ska göra med dessa. Någon som har förslag?
Svar
10
· Visningar
621
Senast: Wille
·
Hemmet Om ett hus, 3 rum o kök, 70 kvm, ska inredas för att bo modernt för en ung person? Hur ska en tänka? Stil? Vad används rumsligt...
3 4 5
Svar
87
· Visningar
4 982
IT & mobiler Ibland vill jag bara vara mobilfri och lyssna på musik. Jag har därför en mp3 men undrar om det finns mp3 med Bluetooth funktion? Har...
Svar
3
· Visningar
532
Senast: Soapbubble
·
Hemmet Har en soffa där sittkuddarna är väldigt slitna och letar därför överdrag till dem. Kuddarna är lösa så jag har tänkt något liknande att...
Svar
5
· Visningar
712
Senast: Badtz Maru
·
Samhälle I området där vi bor förekommer det att folk folkbokförd sig på en adress de inte bor på för att barnen ska få gå i skolan på området...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
6 668
Senast: Badger
·
Skola & Jobb Någon som kan bolla, ge råd eller vad som helst? Vill säga upp mig från mitt jobb eftersom jag vantrivs något fruktansvärt. Kort sagt...
Svar
15
· Visningar
1 580
Tjatter Ni är alla varmt välkomna till Bukes stora nyårsfest! Detta år är det en färgsprakande maskeradbal som anordnas av Idahoe och...
52 53 54
Svar
1 060
· Visningar
37 251
Senast: Hedinn
·
IT & mobiler Jag behöver flytta sms från min gamla telefon till den nya. Hittar inget sätt att spara dem på simkortet. Laddade ner appen sms backup...
Svar
6
· Visningar
863
Senast: NilHe
·
Samhälle Senario: Familj 4 personer. Person 1 får positivt på snabbtest via sitt jobb måndag 3/1. Hela familjen gör snabbtest hemma och det visar...
Svar
13
· Visningar
1 235
Senast: fejt
·
Mat Vi behövde en ny tråd :) Vegfärssås och spagetti till lunch och färdigmat till middag, är ruggigt lat just nu... (aioli till ofc)
100 101 102
Svar
2 029
· Visningar
94 134
Senast: pepp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp