Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Behöver lite råd.. Hur diskuterar man med folk som blir skitsura så fort man argumenterar emot dem? Eller hur man hanterar dem kanske...
2 3
Svar
55
· Visningar
4 493
Senast: ghost
·
Kropp & Själ Jag har en konstig fråga som jag undrat över länge, kalla mig knäpp om ni vill:p Ni som har rakt hår, har ni även rakt...
2
Svar
25
· Visningar
5 272
Senast: MissFideli
·
Kropp & Själ Har insett att jag nu på allvar måste ta tag i min vikt och dåliga kondition. Har gått helt åt fel håll sedan jag blev hästlös i våras...
Svar
12
· Visningar
1 405
Senast: tgd
·
Kropp & Själ Klämde mitt finger i en bildörr i måndags kväll, fingret var svullet två-tre dagar och sen har jag bara varit lite blå vid nagelbandet...
Svar
18
· Visningar
23 221
Kropp & Själ Ni kvinnor (äkta seniorer ;)) som nått klimakteriet, vid vilken ålder började ni känna av förändringarna? Och hur yttrade de sig?
2 3 4
Svar
61
· Visningar
13 214
Senast: honung
·
Kropp & Själ Jag kan ibland - från ena dagen till den andra - få nåt knas i handleden. Har svårt att lyfta t.ex en stekpanna. Det liksom ilar till...
Svar
1
· Visningar
1 064
Kropp & Själ Vill tipsa om en serie från SVT. Sex av åtta delar har visats. Mycket tänkvärt. http://www.svtplay.se/video/1578971/del-1-av-8
Svar
10
· Visningar
1 218
Senast: McFlurry
·
Kropp & Själ Att besöka tandläkaren är det absolut värsta jag vet:( Min gamla tandläkare finns inte längre kvar sen ett par år och jag har...
Svar
4
· Visningar
842
Senast: McFlurry
·
Kropp & Själ Någon som har några tips om vad jag kan göra för att hjälpa mina ansträngda ögon. Stundtals är det så illa att jag knappt ser text...
Svar
15
· Visningar
2 577
Senast: Thera
·
Kropp & Själ Har kört med honung men det kanske inte tillför så mycket fukt så undrar om ni har några tips? Helst utan parabener, linolool och andra...
Svar
6
· Visningar
1 365
Senast: AraSlei
·
Kropp & Själ .... Eller herpes eller höstblåsor eller nått annat men vi behandlar men antibiotikakräm så blir det nog bra. Ja så sa läkarn idag...
2
Svar
20
· Visningar
6 933
Kropp & Själ Jag har drabbats av en ordentligt jobbig huvudvärk det senaste (året?). Den är väldigt förutsägbar och jag undrar om någon här har någon...
Svar
12
· Visningar
1 515
Senast: Lavinia
·
Msm
Kropp & Själ Msm,kan man köpa den för häst och äta själv,är det typ samma??
Svar
7
· Visningar
931
Senast: peace
·
Kropp & Själ Såg ett inslag på tv4 om att många med psykisk ohälsa hemlighåller sina diagnoser. Vet att det finns en del här på buke (inkl jag själv)...
2 3
Svar
46
· Visningar
5 015
Senast: MiniLi
·
Kropp & Själ Tänk typ en ledig dag då ni på det stora hela gör väldigt lite. Kanske går någon promenad och grejar lite men sen spenderar ganska många...
2
Svar
30
· Visningar
3 211
Senast: Hallonsoda
·
  • Låst
Kropp & Själ Hejsan, ja nu är de jag igen! Är sjukt sugen på att gadda mig, ingen som har tips på tatueringar med tema typ döden/skräck, döskallar...
Svar
1
· Visningar
560
Senast: lizan
·
Kropp & Själ Det känns som att jag är en av få som får svettfläckar under armarna när det är varmt. Är det så ovanligt? Om ja, hur gör ni för att...
2 3
Svar
59
· Visningar
7 711
Senast: Tender
·
Kropp & Själ Är nyfiken på KBT och hur det fungerar. Läser till undersköterska och har läst lite om det, men skulle vilja få höra lite av dina egna...
Svar
2
· Visningar
726
Senast: Maqurell
·
Kropp & Själ Jag blev sparkad för drygt en vecka sedan och förmodligen även trampad på handleden. Jag blev röntgad både framlänges och baklänges och...
Svar
4
· Visningar
1 235
Senast: CillaW
·
Kropp & Själ Hej alla fina! Jag tänkte kolla vilka tips ni har på hemsidor som säljer parfymer och hudvårdsprodukter =) Hade varit perfekt nu när det...
Svar
6
· Visningar
873
Senast: johannas
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Vildkattungar
  • Diarré

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp