Bukefalos 28 år!

Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Skola & Jobb Jag står inför den spännande och inte så lite skrämmande utmaningen att hitta ett nytt jobb, då jag blir arbetslös inom några månader...
Svar
13
· Visningar
1 480
Senast: nowayout
·
Tjatter Corona i Stallet Stall Vårlyckans ridskolechef Christian Grey, har länge ignorerat alla Coronadirektivt och ridskolan har efter...
40 41 42
Svar
836
· Visningar
27 460
Juridik & Ekonomi Hej, var osäker på vart jag skulle lägga frågan. Det gäller ett arv av en sommarstuga som står på ofri grund, det är alltså ett arrende...
Svar
11
· Visningar
2 256
Senast: Ramona
·
Relationer Jag har blivit erbjuden (och tackat ja till) en tjänst som i dagsläget egentligen är mitt drömjobb. En tjänst som krävs för att jag...
3 4 5
Svar
94
· Visningar
10 988
Senast: marengo
·
Samhälle Har fått några framträdande rynkor. lika mycket positivt som negativt. Men frågan är hur ska jag förhålla mig till dessa? Mellan...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 339
Senast: Gnist
·
Kropp & Själ Kortfattat: jag blir trött och känner mig sjuk i flera dagar efter jag tränat. Det har varit såhär i flera år nu, att jag undviker att...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
11 210
Hemmet Vi har runt 20,5-21 grader i lägenheten vilket är helt normalt, MEN lägenheten känns kall och dragig. Så jag mätte lite...
Svar
16
· Visningar
1 991
Senast: Bison
·
Kropp & Själ Jag har sedan många år tillbaka (15 kanske?) haft perioder där jag blir ofantligt trött. Nu pratar vi inte lite sliten, utan nästan...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
6 489
Senast: Aliide
·
Kropp & Själ Har en sån extrem stress just. Flyttar den här veckan och jag fick covid förra veckan. Tack och lov milt så jag är nästan frisk igen men...
Svar
9
· Visningar
847
Hemmet Jag försöker köpa begagnade möbler när jag behöver något nytt och har nu haffat en matstol i trä för bra pris. Det är en barnstol som är...
Svar
12
· Visningar
1 171
Senast: Linn-Nora
·
Samhälle Det är främst på ett annat stort forum som det skrivs mycket sånt. Jag förstår inte vad som skulle göra SVT vänster :confused: Kan...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
12 281
Senast: Matt
·
Skola & Jobb Jag behöver träffa min chef för att diskutera min arbetssituation. Vi behöver lite tid på oss att diskutera igenom olika alternativ, och...
Svar
4
· Visningar
708
Senast: Sezziyanen
·
F
Samhälle Att bara konstatera att "båda är skit", är att göra det enkelt för sig. Det högerextrema våldet och hotet är betydligt större än det...
5 6 7
Svar
126
· Visningar
4 363
Senast: Roheryn
·
Svar
2 016
· Visningar
81 297
Senast: Scata
·
F
Kropp & Själ Någon på forumet med erfarenhet? 1-2 veckor i månaden har jag ett rent helvete. Jag har tidigare tänkt att det är kopplat med min...
2
Svar
36
· Visningar
3 059
Senast: monster1
·
Kropp & Själ Ja, konstig rubrik, men jag hittade detta i hälen. Ser ut som ett hårstrå. Hur tusan får man bort det? 😳 Eller stöts det ut av sig själv?
3 4 5
Svar
85
· Visningar
9 585
Hemmet Tyvärr har de flesta av mina vita underlakan blivit missfärgade och jag funderar på att köpa vit textilfärg och färga om dem istället...
Svar
5
· Visningar
1 206
Senast: mamman
·
Kropp & Själ Är jag så väldigt konstig? Idag har jag varit och pinat mig igenom en HLR repetition och jag vet inte varför men jag tycker att det är...
Svar
0
· Visningar
441
Senast: Petronilla
·
Kropp & Själ Jag har googlat symtom. Hittade en teori om att kopparspiral kan förklara i princip allt som är "fel" med mig. Men när jag läser mer...
4 5 6
Svar
104
· Visningar
8 283
Senast: sthu
·
Hemmet Ja, som rubriken summerar: vad kände ni var förvånande/förvirrande/konstigt/jobbigt/bättre när ni köpte/byggde nyckelfärdigt hus? Var...
2
Svar
27
· Visningar
2 151
Senast: _Taggis_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp