Bukefalos 28 år!

Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Skola & Jobb Kan man söka flera olika tjänster på samma företag, eller ses man som oseriös då? De tjänster som finns är väldigt olika.
Svar
3
· Visningar
522
Senast: Renfis
·
Kultur Nar boken ni laser handlar om omraden ni varit, eller bott ... Kanner ni igen er? Foljer ni med och vet precis var de ar? Jag har...
Svar
6
· Visningar
560
Senast: ameo
·
Samhälle För mig är det inget nytt att KRAV per automatik inte behöver betyda bättre än vanliga gårdar. Men nog fan förväntar jag mig att djuren...
4 5 6
Svar
111
· Visningar
6 296
Senast: hagel
·
Trädgård & Växter Jag har i princip inga växter hemma i lägenheten och vill tveklöst ändra på det, men jag har noll koll på vad som kan vara bra att köpa...
2 3
Svar
59
· Visningar
3 902
Senast: Sedna
·
Kropp & Själ Jag slutade äta p-piller efter 8 års ätande i April. Efter det hade jag två normala menstruationer (dock likadana som jag hade när jag...
2
Svar
33
· Visningar
15 244
Senast: Rosett
·
Hemmet Jag bor i en stuga där golvytan på nedre våningen är ca 30-35 kvm och sen är det loft ovanpå på ungefär samma storlek. Just nu visar...
2
Svar
25
· Visningar
1 588
Senast: MissFideli
·
Juridik & Ekonomi Är det någon här som förhandlat med sin bank gällande sparränta? Vår bank (Länsförsäkringar) har 0,40% som högsta sparränta. Vill få upp...
Svar
7
· Visningar
1 250
Senast: vilde
·
Skola & Jobb Hur lämnar man ett relevant löneanspråk i en bransch man är helt ny i och som inte är sökbar på lönestatistikssidor? Jag matchar vad...
2 3
Svar
54
· Visningar
3 205
Kropp & Själ Jag tänkte ge pappa ett par skor med brodd i julklapp för att han ska komma ut och röra sig mer. Dock finns risken att han stannar kvar...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 644
Senast: Asko
·
IT & mobiler Jag fattar inte hur jag ska kunna komma åt mina försvunna bokmärken. Jag har inte hjärna nog att förstå följande information: Hur...
Svar
4
· Visningar
395
Senast: Wille
·
Juridik & Ekonomi Min granne ska dra in fiber i sitt hus men för att kunna göra det så måste de gräva längs en väg som går över min mark. Jag vet inte...
6 7 8
Svar
142
· Visningar
18 111
Senast: mamman
·
Kropp & Själ Har haft problem med ögonen sedan början av december. Kliar något fruktansvärt både på ögonlocken, ögonlockskanterna och i ögonen...
Svar
19
· Visningar
841
Senast: Monkie
·
Hemmet Jag har tröttnat på att göra press-kaffe i husvagnen, tycker inte det blir gott nog, är för sumpigt osv och är därför på jakt efter en...
2
Svar
20
· Visningar
2 762
Senast: SaraMara
·
  • Omröstning
Tjatter Jag vaknade och kunde inte få frågan ur huvudet. Så vad tror ni? Kommentera gärna med resonemang...
Svar
12
· Visningar
948
Skola & Jobb När ni söker ett jobb, lämnar löneanspråk och får ett svar ni inte fullt är nöjda med, fortsätter ni att förhandla då? Eller vad är...
Svar
4
· Visningar
694
Senast: Sezziyanen
·
Skola & Jobb Hej! Är lite lost och vad jag bör söka för utbildning och vad jag bör jobba med då jag känner att det finns en del att välja bland...
Svar
15
· Visningar
814
Senast: startpompe
·
Samhälle I våras så sålde jag alla mina fonder på ett bräde och satte tillbaks dem i fonder igen via ett investeringssparkonto. Jag var så pass...
Svar
1
· Visningar
395
Kropp & Själ Finns här någon som haft en sk Invisalign tandställning? Dvs en som inte syns lika tydligt som en vanlig? Erfarenheter?
Svar
16
· Visningar
3 152
Senast: Unafraid
·
Kläder & Bli fin Ni som tränar utomhus på vintern vad har ni på er? Jag är bredaxlad och har provat större delen av sortimentet på vanliga sportaffärer...
Svar
13
· Visningar
872
Senast: Lazy Lady
·
Mat Min partner är nyligen hitflyttad från USA och förfasas över vårt ostutbud. 🤔🙄😂 Han efterfrågar "medium cheddar cheese", och jag har...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
6 650
Senast: Migo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp