Bukefalos 28 år!

Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Hemmet Hur får man bort eländet utan att bli knäpp? 😫
Svar
8
· Visningar
1 489
Kropp & Själ När jag jobbat natt sover jag ibland med öronproppar. Till exempel nu i skördetid är det en bra idé då det far förbi traktorer en hel...
Svar
17
· Visningar
1 303
Senast: gulan
·
IT & mobiler Jag använder Googles kalender och trivs bra med den. Men nu har jag noterat att det saknas helgdagar för 2021, jag har de svenska...
Svar
3
· Visningar
561
  • Omröstning
Mat I en annan tråd har språket satt ljuset på diverse matlagningsvarumärken, som kanske inte alla tänkt på hur viktiga de varit för den...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 589
Kropp & Själ Avdelningen konstiga funderingar. :D Kom just att tänka på det. Brukar optiker och personal hos optiker ha linser/glasögon?
Svar
9
· Visningar
926
Senast: Piek
·
Hemmet Jag har googlat, men utan napp. Är det någon som vet om det går att koppla in en modern tvättmaskin i dylik elmojäng? Har köpt en...
Svar
6
· Visningar
837
Senast: Takire
·
Skola & Jobb Ja, folk pratar stort om att videomöten är något som kommer vara kvar mycket av på olika jobb och hemarbete likaså osv, som om det bara...
5 6 7
Svar
138
· Visningar
6 717
Senast: Stefffie
·
Trädgård & Växter Har en envis stubbe, rönnsumak, som skjuter rotskott som en tok :cautious: har börjat gräva runt stubben och huggt av en del större...
Svar
0
· Visningar
1 289
Senast: Tilly_85
·
Samhälle Ni som har fler än ett förnamn. I vilken ordning har ni dem? Tilltalsnamnet först eller ej? Vad är vanligast? Någon betydelse?
2 3 4
Svar
79
· Visningar
4 196
Senast: Liten
·
Vi ska sälja vårat radhus och håller på att snygga till inför fotografering. Mäklaren tyckte att vi skulle ta bort halkskyddstejpen i...
Svar
5
· Visningar
1 247
Hemmet Jag läste en tråd i ett forum på Facebook där frågan helt enkelt var som ovan. Jag blev nyfiken på hur det ser ut hos Bukefalos...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
7 310
Senast: Liten
·
Kropp & Själ Är det fler här som valt att helt utesluta alkohol ur eran liv? Jag har aldrig haft alkoholproblem eller dylikt men valde själv för 13...
8 9 10
Svar
195
· Visningar
8 775
Senast: lil-sis
·
IT & mobiler Hittade det i exets mapp på min dator, har avinstallerat det. Men undrar vad han har använt det till.
Svar
8
· Visningar
1 153
Senast: Wingates
·
Juridik & Ekonomi Jag har skrivit lite om detta innan, men nu behövs det en egen tråd. Dom sa upp kontraktet några dagar före juli. Har tre...
12 13 14
Svar
274
· Visningar
27 471
Senast: Inte_Ung
·
Fordon Någon som vet hur jag får bort färgen från däcken? Är färg från linjemålning på vägen. Känns som nån gummiaktig färg.
2
Svar
33
· Visningar
4 454
Kläder & Bli fin Fick för några dagar sedan upp en reklam på Instagram med kepsar med öppning bak med remmar i zick-zack-mönster så man kunde ha håret i...
Svar
4
· Visningar
843
Senast: Silver Girl
·
Kropp & Själ Hade en diskussion med en vän idag om vad vi tycker är vackert/attraktivt hos människor. Jag berättade att jag tycker att...
2 3
Svar
43
· Visningar
3 995
Senast: Asko
·
Kropp & Själ Hej! vad gör ni när ni har tråkigt/känner er ensam och vännerna är upptagna? Är ledig och vill få dagarna att gå, men tips på saker...
Svar
10
· Visningar
741
Senast: Amha
·
Trädgård & Växter Som rubriken, vad är det här för växt?
Svar
2
· Visningar
447
Senast: gul_zebra
·
Fritid Vi ska vara i närheten av Vendel under helgen och det verkar bli soligt och varmt! Finns det några ok badplatser, helst lite mindre...
Svar
11
· Visningar
1 046
Senast: nyttnick
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Barmarksdrag/canicross
  • Allergiutredning
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Shettistråden del II
  • Lätt E

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp