Bukefalos 28 år!

Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Hemmet Min häftpistol är undermålig! Jag behöver en ny, som är riktigt bra. Jag håller på att fixa en voljär till mina kanariefåglar, men den...
Svar
8
· Visningar
620
Senast: Scata
·
Svar
178
· Visningar
7 713
Senast: Kristall10
·
S
Juridik & Ekonomi Hur funkar vägföreningar? Ska alla betala lika mycket? Även om man kör kortast sträcka på vägen samt är minst antal människor i huset...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
4 775
Senast: Rie
·
R
Hemmet Råkade tappa en blomkruka på min älskade porslins-staty Giovanni. Han är en italiensk vinthund och typ min käraste ägodel. Dessutom unik...
Svar
19
· Visningar
1 727
Samhälle Blev nyfiken att testa min tolerans efter ett påstående från en användare. Någon annan kanske också är nyfiken. Test! Hur tolerant är...
2 3
Svar
43
· Visningar
3 076
Senast: MJLee
·
Skola & Jobb Hej på er! Jag försöker ta reda och läsa på olika sidor om vuxenutbildningar för att plugga upp grundbetyg i speciellt svenska, matte...
Svar
2
· Visningar
757
Senast: Ramona
·
Kropp & Själ Jag visste inte om jag skulle lägga den här tråden i dagbok eller här, men testar och ser om någon kan hjälpa mig. Jag har inget liv...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 471
Senast: Araminta
·
IT & mobiler Storewards är tydligen en app där man kan ta kort på sina kvitton från t.ex mataffärerna och få pengar för det. Varför vill de ha den...
Svar
3
· Visningar
1 562
Senast: Rosett
·
Kropp & Själ Vi funderar på att börja lyssna på något för att kunna varva ner och somna på kvällarna, har ni några bra tips? Gärna som finns på...
2
Svar
30
· Visningar
1 717
Senast: Amha
·
Kropp & Själ Det finns så mycket att välja på och efter att jag surfat runt och tittat på massa sidor utan att veta vad jag ska köpa är tålamodet...
Svar
17
· Visningar
804
Senast: Bison
·
Kultur Undrar om vi inte skulle slänga en ihop en träff här i buke där vi åker någonstans och fotograferar. Vi behöver inte vara nära varandra...
2 3
Svar
51
· Visningar
3 480
Senast: Paddington
·
Kultur I dessa tider när världen är lite upp och ner och vädret sisådär så behöver jag tips på lite nya feelgoodserier. För att ni ska få en...
2 3
Svar
41
· Visningar
2 893
Senast: Bison
·
  • Låst
Relationer Han attraherar henne. Tyvärr blir det såhär när många normala män är för mesiga för att attrahera kvinnor. Många kvinnor hamnar då i...
15 16 17
Svar
326
· Visningar
17 067
Senast: Mineur
·
Fritid Hittade en märklig bergart (?) när jag paddlade i dag. Låg som en massa direkt på klippan jag paddlade förbi och släppte väldigt lätt...
Svar
2
· Visningar
517
Senast: Hoarfrost
·
IT & mobiler Är det någon som vet varför typ alla band spricker (de med snörning) efter två användningar typ? Kan man göra något för att de inte ska...
Svar
5
· Visningar
1 103
Senast: Bapelsin
·
Fritid Vad är viktigt när man hyr ut via Airbnb? Särskilt fritidshus men uppskattar även generella synpunkter, både från gäst- och...
Svar
6
· Visningar
895
Senast: Badger
·
Tjatter Dagens minst viktiga tråd! Idag gjorde jag något för andra gången i mitt liv, nämligen handlade på Biltema. Gjorde då något för första...
2 3
Svar
43
· Visningar
3 488
Kropp & Själ Har sån konstig känsla i ena örat. Typ täppt med knastrande ljud, inte samma känsla som när det slagit lock. Känns lite som tryck...
2
Svar
20
· Visningar
4 656
Senast: movi
·
Fritid I dessa tider av kortdistansresande tänkte jag ta tillfället i akt att göra dagsutflykter till ställen jag inte besökt förut. Det kommer...
2
Svar
30
· Visningar
2 592
Senast: svea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundlucka
  • Flämtningar
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp