Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Nu har jag gått runt i en vecka och irriterat mig på en besserwisser till person som alltid ska ha rätt.:devil: Vi började prata om en...
Svar
8
· Visningar
13 551
Senast: imzork
·
Äldre Om två parter skriver ett skuldebrev och den ena river sitt skuldebrev. Gäller det isåfall ändå? Och hur ska det vara skrivet juridiskt...
Svar
3
· Visningar
1 664
Senast: Zoya
·
Äldre Kan man fortfarande skänka kläder till välgörenhet? Om jag lägger kläder i Myrornas insamlingslådor, går de endast till försäljning om...
Svar
16
· Visningar
3 328
Senast: gul_zebra
·
Äldre Jag är inte insatt alls i det som pågår där borta, men ser artiklar om en eventuell attack mot usa. Varför är nordkorea "arga"? Blir...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
8 126
Senast: lbb
·
Äldre Vad skall man säga. Flyttade hästen till nytt stall vid årsskifter. Nytt konto som stallhyran skall betalas till. Och här har det...
Svar
8
· Visningar
2 512
Senast: iNHALE
·
Äldre Okej eftersom jag är lite lost i Stockholm, så undrar jag om någon vänlig själ som hittar bra i Sthlm kan förklara hur jag tar mig till...
Svar
2
· Visningar
1 462
Senast: _FiA_
·
Äldre Jag och maken kom på den goda idén att ha påskmiddag. Nu har vi bara ett problem... Bortsett från ägg, vad äter man egentligen på...
Svar
12
· Visningar
1 807
Senast: Andromedae
·
Äldre Funderar på att åka en vecka någonstans i slutet på april eller i maj. Var är det varmt då? Kreta, Mallorca, Cypern eller Kroatien är...
2 3
Svar
58
· Visningar
6 778
Senast: golit
·
Äldre Jag har fryst in köttfärs sedan jag handlade för någon vecka sedan. Brukar dela i 2 delar och lägga i fryspåsar. NU undrar jag om jag...
Svar
2
· Visningar
1 228
Senast: _FiA_
·
Äldre Hej allihopa! Jag vill ju gärna främja företagsamheten, arbetsmarknaden och kanske spara lite på miljön samtidigt när jag handlar allt...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
8 063
Senast: Petruska
·
Äldre är de nån här som brukar handla på tradera? jag handlar å säljer en hel del där å har aldrig haft några problem nånstans med nåt...
2
Svar
26
· Visningar
4 020
Senast: NightRain
·
Äldre Kastar ut en fråga som säkert inte är helt lätt att svara på.... Ska byta ut elcentralen i stugan jag hyr ut. Det är en sån där...
2
Svar
23
· Visningar
10 708
Senast: Texaz
·
Äldre Jaa, så sitter man här och ska få ihop en handelslista till påsk, och jag har inte en blekaste aning om vad jag ska handla. Det hör ju...
Svar
1
· Visningar
1 902
Senast: electra1
·
L
Äldre en butik väljer nu att ta betalt för att folk ska få kommma in och titta. en slnt för titten, som dras av om du handlar...bra!
2
Svar
24
· Visningar
4 316
Senast: hastflicka
·
Äldre Ja, ge mig tips! Fick just veta att jag är ledig 10-30 juni :bump: Vill så gärna se mig omkring lite! Får inte vara allt för dyrt, är...
Svar
4
· Visningar
1 574
Senast: Vovzing
·
Äldre Jag har en kyckling som legat i kylskåpet sedan i söndags. Den var köpt färsk men jag frös in den direkt så jag kan inte gå på datumet...
Svar
5
· Visningar
3 728
Senast: Csillag
·
Äldre Hade just ett intressant samtal från en telefonförsäljare, som ville sälja på mig ett tele2-abonnemang. Han påstod att min bindningstid...
2 3
Svar
44
· Visningar
6 252
Senast: ameo
·
Äldre Någonting stör sändningarna på kvällarna! Det börjar mellan 5 och 7 på kvällen och fortsätter fram till morgonkvisten. Har pratat med...
Svar
12
· Visningar
7 465
Senast: Snuffsan
·
Äldre Solnedgång vid sambons familjs sommarstuga :D
Svar
0
· Visningar
571
Senast: Akerman
·
Äldre En höstdag vid sambons familjs sommarsuga :)
Svar
0
· Visningar
620
Senast: Akerman
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp