Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Tjatter ååååh känner att jag behöver lite hjälp/pepp!! Jag har ett litet gäng nära vänner, förr var de sambos och vi sågs lagom ofta, vilket...
Svar
2
· Visningar
1 102
Senast: ronda
·
Tjatter Tjohoj nu behöver jag Bukes kunniga hjälp :) Jag ska ordna en överraskningsfest för min fina sambo och temat är Tiki Tiki! Jag har...
Svar
0
· Visningar
1 116
Senast: Aliche
·
Tjatter Jag kom att tänka på att det ju börjar bli vanligt att folk har hatt etc igen. Och att man faktiskt ser annat än toppluvor på "den...
2 3
Svar
43
· Visningar
5 525
Senast: Anna
·
Tjatter Är det fler som håller på med det? Jag började idag och jag tror att detta kan bli ett beroende!! ett bra beroende kanske, man kommer...
Svar
16
· Visningar
1 435
Senast: Huskatten
·
Tjatter Ni minns: en direktör från Stockholm kommer med sin dotter till Saltkråkan för att köpa huset och Tjorvens familj håller på att gå i...
Svar
11
· Visningar
5 002
Senast: martha
·
Tjatter Fnissar ibland åt helt vanliga vardagsord som vi alla använder då och då. De låter så roligt! Förut skrev en vän "alldeles för...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
8 464
Senast: Got2Be
·
Tjatter Jag såg så underbart roligt klotter, hoppas jag i all fall. Eller betyder det något annat, något modernt som jag inte fattar? På en...
Svar
0
· Visningar
939
Senast: aprilmaj
·
Tjatter Vad för tårta passar bäst att bjuda på när man firar att russet fyller 30? Det här gäller människotårtan. Ponnytårtan ska bestå av...
Svar
14
· Visningar
1 797
Senast: em76
·
Tjatter Jag har lärt mig något nytt de senaste veckorna. Damhandboll är ju fantastisk underhållning! Bättre än herrhandboll faktiskt.
Svar
2
· Visningar
837
Senast: TomasN
·
Tjatter Jag och min sambo ska ha midsommarfest ute på min föräldragård. En heldagsfest med sillunch, aktiviteter, midsommardans, grillmiddag...
Svar
3
· Visningar
1 661
Senast: Mineur
·
Tjatter Jag har suttit några dagar nu och lyssnat på The Rasmus, bandet jag lyssnade på 24/7 i högstadieåldern :D Jag blev väldigt nostaglisk...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 146
Senast: Elina8
·
Tjatter Stora varför tråden kanske dags för? *varför kan inte hajar backa? *varför kan inte flygplan flyga bakåt? *varför växer inte...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
9 805
Senast: Enya
·
Tjatter Oskar Linnros - Hur dom än. I slutet på låten, vad sjunger han? :crazy: Jag har googlat och letssingit är de enda som har med raderna...
Svar
4
· Visningar
1 500
Senast: killikill
·
Tjatter Jag har rätt så speciell musiksmak och när det kommer till fester så passar den inte riktigt. Men nu har jag verkligen ansträngt mig för...
Svar
2
· Visningar
1 042
Senast: Isituss
·
Tjatter Hur kan de tro att jag skulle gå på det här
2
Svar
27
· Visningar
4 504
Senast: Trissa
·
Tjatter Vad skulle ni göra för pengarna? :D Jag skulle: - Betala alla lån och skulder - Köpa stor och fin lägenhet (inte hus, vill inte...
3 4 5
Svar
96
· Visningar
8 046
Senast: hier
·
Tjatter ...eller för all del andra som kan tänkas befinna sig i metropolen imorgon :D Någon som vill äta lunch eller ta en fika med mig? Jag...
Svar
19
· Visningar
1 629
Senast: Anna
·
Tjatter Ja, skulle ni kunna ställa upp där? Vilket hade vart "erat" ämne isf? :) Jag vet inte vad mitt skulle vara isf, det enda jag kan...
Svar
5
· Visningar
1 193
Tjatter Jag vann bilschampo och nåt bilvax en gång (har varken bil eller körkort). :cool: Gick en tipspromenad när jag var i tonåren och vann...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
8 909
Senast: Fiffi1
·
Tjatter Har ett litet problem. Min kompis och jag sitter här och klurar men kan inte komma på det. Hon minns en låt som hon försöker hitta, men...
Svar
12
· Visningar
1 827
Senast: Pathmaker
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Vildkattungar
  • Senast tagna bilden XV
  • Diarré

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp