Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Hemmet Jag tänkte med tanke på både kostnaden och risken med brist på el hur gör ni, har ni ändrat vanor på nåt sätt i år jämfört med tidigare...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
8 903
Senast: Derivata
·
Kropp & Själ Och hur vet du det? Är mitt i matlagningen, men ta gärna tråden och spring, så återkommer jag. :)
2 3
Svar
53
· Visningar
2 430
Senast: Trasten
·
Mat Jag ska försöka lära mig äta havregrynsgröt. Idag var första försöket, körde bara grynen med vatten och salt i mikron, slängde i lite...
4 5 6
Svar
113
· Visningar
4 635
Senast: Lycan
·
Relationer Är medryttare och vill gärna ge julklapp till ägare och häst. Förra året gav jag godis till häst och godis + bok till ägare, men behöver...
Svar
6
· Visningar
680
Senast: Entourage
·
Fritid Har inte sett någon diskussion om VM som pågår just nu. Jag äcklas av hur Qatar köpte VM och hur korrupt FIFA är. Gianni Infantino var...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
4 571
Senast: MJLee
·
Kultur Hej! Vad lyssnar ni på för bra poddar? Ge mig tips och en kort beskrivning av podden och vad ni gillar med den. Kan handla om vad...
Svar
16
· Visningar
733
Senast: Cha9
·
Skola & Jobb Jag ska översätta min titel på uppsatsen till engelska. Min titel är på svenska "Ska bibliotekarier bli övervakare nu? En kvalitativ...
Svar
18
· Visningar
1 067
Senast: Youma
·
Tjatter Några småungar i stallet proppade i en ponny massor med godis. Så börjar de diskutera mängden ponnyn fått, och den ena säger lite...
2
Svar
27
· Visningar
3 291
Senast: Plantan
·
Relationer OBS! vet att svaret på frågan i rubriken är nej, men hela min situation känns så absurd. Pepp önskas. OBS 2! Skriver anonymt då jag ej...
2 3
Svar
53
· Visningar
7 078
Senast: Angel
·
Kropp & Själ Hela hushållet är helt väck i vad vi misstänker är covid. Beställde snabbtest online och fick hem dem snabbt- men inget av testen...
2
Svar
32
· Visningar
2 741
Senast: Migo
·
Fordon Jag har bra mönster på mina vinterdäck och dubbarna sitter där de ska. Men de har några år på nacken och jag upplever att de inte ger...
2
Svar
23
· Visningar
1 753
Fritid Hej! Är det någon som vet hur (eller om) man kan följa ett paket skickat med PostNord utomlands? Eller följer man bara paketet inrikes?
Svar
7
· Visningar
584
Senast: Jeffery
·
Hemmet Köpte 4 st Orrefors champagneglas på loppis. Betalade 100 kr. Vet någon - har alla Orrefors-glas stämpel?
2
Svar
23
· Visningar
4 730
Senast: Freazer
·
Samhälle Och om han låtsas, varför? Vad är poängen med en sådan strategi, om det är en strategi? Och om han faktiskt är sådan som han framstår...
78 79 80
Svar
1 584
· Visningar
96 647
Senast: Tranan
·
  • Omröstning
Mat Hur ser det ut i Bukeköken; serveras maten på varma eller kalla tallrikar? Förutsatt att det gäller varm mat, då. Själv tycker jag det...
4 5 6
Svar
119
· Visningar
8 859
Senast: Mkb
·
Mat Vad finns det för restauranger i södra Skåne som har öppet på nyårsafton? Vi vill bara äta, inte sova över eller ha något gemensamt...
Svar
0
· Visningar
326
Senast: warg
·
IT & mobiler Jag vill köpa en wake-up light till min sambo i julklapp och tänkte att jag kunde börja spana efter bra priser redan nu. Undrar om det...
Svar
12
· Visningar
957
Samhälle Jag blir något irriterad när folk inte kan skilja på väder och klimat. De säger att eftersom vi har tjugo minusgrader så har vi ingen...
Svar
4
· Visningar
536
Senast: Tranan
·
  • Låst
Samhälle Fortsättning på tidigare tråden.
94 95 96
Svar
1 904
· Visningar
90 195
Senast: Gunnar
·
  • Låst
Relationer En av de schimpanser som är skjutna på Furuvik är Santino. Han är inte bekräftat död, men ligger stilla. Jag vill bara berätta det för...
2
Svar
23
· Visningar
2 229
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Katter och spädbarn
  • Uppdateringstråd 29
  • Resultat på HD-röntgen

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp