Bukefalos 28 år!

Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Relationer Med tanke på "Konstiga stall ni stått i". Har ni haft konstiga eller jobbiga grannar? Jag har nog haft tur, den enda jobbiga grannen...
9 10 11
Svar
203
· Visningar
18 576
Senast: Sporthorse
·
Skola & Jobb Det finns en tråd om fackliga besvikelser. Här är en tråd om när facket har gjort något som har gynnat dig. Jag var med när det lades...
Svar
17
· Visningar
1 395
Senast: Seabaz
·
Kropp & Själ Jag har på senare tid märkt att jag ligger och tänker en hel del innan jag kan somna. Mycket sker nog undermedvetet, killen sa att det...
2 3
Svar
50
· Visningar
2 891
Senast: Otherside
·
Mat Vi har fått ohemula mängder äpplen i år. Jag vill göra något med dem och tänkte på någon form av äppeldricka. Vad har jag störst nytta...
Svar
7
· Visningar
546
Senast: Hazel
·
Samhälle Vet att det var stora hurrarop här på forumet när Biden vann valet. Jag försökte förklara vem Joe Biden är då, men vet att ingen höll...
Svar
16
· Visningar
1 950
Senast: honung
·
Mat Såg en video där de diskuterade beans on toast som den typiska brittiska "comfort food". Detta fick mig att fundera på vad som kan ses...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 812
Senast: Sel
·
IT & mobiler Som frågan i rubriken lyder: Om jag har en mobil och ett mobilt bredband med samma operatör, har jag då tillgång samma signalstyrka...
Svar
15
· Visningar
951
Senast: Gunnar
·
Fritid Nån som har varit och vandrat där? Är det hyfsat hundvänligt? Funderar om man skulle våga dra med gammelpudeln...
Svar
8
· Visningar
674
Senast: pepp
·
Mat Jag vill ha sådär fint strimlade grönsaker/rotsaker man får när man äter ute. Typ fyrkantiga och tunna. Vad för manick behöver jag som...
Svar
10
· Visningar
1 235
Senast: Milosari
·
Kultur Om ni går på konsert/musikal med sittplatser, vart sitter ni helst? Parkett - stolar på golv, sidorna där det är lutning på golvet...
Svar
12
· Visningar
4 377
Senast: aida
·
Tjatter Jag har autogiro till mitt ICAkonto. Nu vill jag ändra beloppet som dras men det verkar vara omöjligt att få svar på om det går eller om...
Svar
1
· Visningar
415
Senast: MissFideli
·
Hemmet Jag ska köpa oss en ny diskmaskin. Mitt största dilemma är huruvida det ska vara en standardbred eller en smal. Vi är 2 vuxna i huset...
2 3
Svar
44
· Visningar
2 184
Senast: Inte_Ung
·
Samhälle Den 24:e augusti startar Paralympics och SVT sänder. Mer info om sändningstider här (kan ändras)...
Svar
12
· Visningar
905
Senast: Rosett
·
Tjatter Det finns ju som bekant inga dumma frågor, så här är nu tråden för dessa. De små, men ack så viktiga frågorna. De där frågorna som i...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
6 031
Senast: Snowball
·
Kläder & Bli fin Jag har en lång regnjacka med sprund men som saknar bensnören. Skulle vilja kunna ha den när jag rider utan att den flaxar omkring. Hur...
2
Svar
23
· Visningar
1 410
Senast: MiniLi
·
Tjatter Jag har nu sytt ett par plagg till barnbarnen. Jag har inte sytt nagonting sedan 1986. Da flyttade vi utomlands och det fanns en...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
4 479
Senast: Raderad medlem 120709
·
Kropp & Själ Liksom många andra så gillar jag att shoppa och ha fina grejer, men senaste dagarna funderade jag på om det inte börjar bli lite galet...
2
Svar
24
· Visningar
2 502
Relationer Jag tycker det är svårt det här med ex. Jag har personligen inga problem med att möta mitt gamla ex, men nu har jag hamnat i ett läge...
2
Svar
38
· Visningar
4 832
Senast: Milosari
·
Juridik & Ekonomi Jag och min sambo har ett gemensamt konto där vi bl.a. har autogiron kopplade. Om jag har tecknat ett autogiro på t.ex. hyran så kan min...
Svar
18
· Visningar
1 925
Relationer Jag har en god vän som bor ganska långt härifrån som råkat ut för ett fysiskt bekymmer som gör henne sängliggande/stillasittande, med...
Svar
19
· Visningar
1 022

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp