Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Samhälle Anonymt nick p g a känsligt ämne. Finns det något sätt jag kan hjälpa min vän på? Jag har en vän som via sociala medier blivit...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 066
Senast: Roheryn
·
  • Omröstning
Samhälle Hur skulle ni göra om rånare trängde sig in i ert hem och hotade med misshandel, kanske även med kniv, pistol eller annat vapen, för...
3 4 5
Svar
87
· Visningar
7 062
Senast: Ramona
·
Juridik & Ekonomi Jag har i flera år nu funderat på att skriva ett testamente men kan inte lägga tusentals kronor på det. Genom facket kan jag få rabatt...
2 3
Svar
59
· Visningar
4 890
Senast: Saigon
·
Skola & Jobb Jag funderar på att göra detta, men jag vet i tusan hur det går till? Hur vet man att det verkligen kommer komma hem något? Hur vet man...
Svar
8
· Visningar
700
Senast: Sharpless
·
Kropp & Själ Igår var det dags för gastroskopi. Det visade sig att jag har sår i magsäcken. Är väl inte förvånad med tanke på hur jag har mått...
Svar
12
· Visningar
1 043
Hemmet Köpte lite kläder som när jag fick hem dem stinker diesel. Varför stinker kläder diesel? Är det bara att elda upp dem kanske (:angel:)...
Svar
17
· Visningar
2 802
Kropp & Själ För ett tag sedan var jag rejält förkyld, är frisk från förkylningen men har kvar en retsam hosta. Det är inte jämnt och hostar inte...
Svar
7
· Visningar
799
Senast: MiniLi
·
Samhälle Jag är totalt lost när det kommer till kollektivtrafik och känner att jag skulle behöva lite vägledning. Jag har viss vana av tåg, men i...
Svar
8
· Visningar
703
Senast: Sasse
·
Mat Jag skulle behöva utvidga vyerna vad gäller frukost och även till viss del mellanmål. Jag vill ha någon mättande. Eftersom jag äter...
Svar
17
· Visningar
1 508
Senast: manda
·
Hemmet Vi har för närvarande vår husbuffert (200000 kr) på ett konto utan ränta, vilket nog är dumt och funderar nu hur vi ska förvalta...
Svar
7
· Visningar
1 235
Senast: Stereo
·
Fritid Funderar på en minisemester i Stockholm med tonåringarna i familjen.Dom är noll i intresserade av historiska museum osv men finns det...
Svar
10
· Visningar
978
Skola & Jobb Jag blev inkallad till chefen idag. han gav mig ganska allvarliga ord. Han tyckte att jag skulle bli mer bestämd och inte vara så...
3 4 5
Svar
82
· Visningar
7 967
Senast: Cattis_E
·
Skola & Jobb Läste nyss om en tragisk olycka som hände på bollerup igår. En 17 årig tjej omkom när hon blev översprungen av en häst. Lider så...
Svar
1
· Visningar
620
Senast: Sporthorse
·
Kropp & Själ Nu behöver jag era kloka råd åh klättra bukeorakel 🤗 Jag fick idag, när vi åt middag, rejält ont i axeln. Så pass att jag blir...
Svar
1
· Visningar
414
Senast: Ms_Antrop
·
Kultur Ja ni läste rätt, det är åter igen dags för det stora musikkalaset som vi alla längtat efter! Melodifestivalen 2020 är här...
5 6 7
Svar
134
· Visningar
7 011
Senast: voltis
·
Hemmet Jag älskar vårt nya vinylgolv! Men, hur sjutton håller man golvet rent? Varenda tassavtryck Från hunden syns! Spiller man något på...
Svar
2
· Visningar
597
Senast: Ramona
·
Mat Jag hittade en flaska påskmust längst in i kylen som gick ut den 24 juni 2019. Är den ok att dricka ändå? Det är en plastflaska om det...
2
Svar
39
· Visningar
10 063
Senast: Mia_R
·
Kropp & Själ Det har varit en välbehövlig paus från forumet. Nu famlar jag lite i mörkret och behöver era kloka tankar. Starten på det här året har...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
5 817
Senast: Voeux
·
IT & mobiler Visst är det några här som använder Samsung Health? Jag saknar ett par funktioner och jag vet inte om jag bara inte fattar hur jag ska...
Svar
3
· Visningar
363
Senast: em-pirre
·
IT & mobiler Hjälp! Har ny telefon (Samsung A20) och har problem med att Whatsapp och messenger meddelanden inte kommer fram förrän jag går in på...
Svar
6
· Visningar
850
Senast: Lindon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp