Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Skola & Jobb Jag är arg som ett bi! Jag jobbar på inringning, ett jobb jag har varit vikarie och behovsanställd på i omgångar sedan 2012. Varje ny...
Svar
9
· Visningar
1 287
Senast: sthu
·
Äldre Har blivit bestämt att jag och mamsen ska åka till Stockholm över en natt i sommar. Naturhistoriska och en heldag på Gamla Stan med...
Svar
12
· Visningar
817
Senast: gul_zebra
·
Kropp & Själ Någon här som köpt smink på eBay och kan skriva lite vad ni tycker om det? :) Har beställt lite då och då men nu så håller min nuvarande...
Svar
8
· Visningar
2 016
Skola & Jobb Jahapp, då har man fått det telefonsamtal som man gått och väntat på i två veckors tid. Drömpraktiken gick inte till mig... Jag går...
Svar
19
· Visningar
1 195
Senast: sjoberga
·
Kropp & Själ Haft influensan och är frisk förutom hosta och ont i lungorna kvar. Men jag kommer inte igång med ätningen. Dels pga ingen aptit men...
Svar
6
· Visningar
774
Senast: Lumos_Nox
·
Kropp & Själ Köper ni hem bordsvatten? Varför det? http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/ronniesandahl/article22358286.ab
2 3 4
Svar
70
· Visningar
3 675
Kropp & Själ Orkar inte fixa hemligt nick. För att göra en lång historia lite kortare så har jag hela livet mått dåligt psykiskt. När jag var 14...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
3 845
Senast: Pegasus63
·
Äldre skulle vilja hitta nått nytt roligt spel att fördriva tiden med, men går vilse bland alla Mina krav Inte kortspel Inte nått där man...
Svar
4
· Visningar
451
Senast: Stinaelin
·
Äldre Hej! Jag har ett stort problem med min sambo som jag kan väcka ett antal gånger innan han ens vaknar. Han är svår att nå fram till...
2 3
Svar
42
· Visningar
7 208
Senast: moofy
·
Kropp & Själ Jag har problem med fotsvamp på en tå på ena foten och den vill inte ge med sig med de medel jag provat. Just mellan de tårna där...
Svar
8
· Visningar
4 144
Senast: Kirie
·
Kropp & Själ 2018 blir det stopp för rökning på uteserveringar, utanför entréer till lokaler som allmänheten har tillträde till, på hållplatser...
4 5 6
Svar
105
· Visningar
4 936
Senast: MiniLi
·
IT & mobiler Ni som surfar mycket via mobilen, hur många GB gör ni av med på en månad? Har funderingar på att byta abonnemang och har i dagsläget...
Svar
13
· Visningar
781
Senast: Angel
·
Kropp & Själ Kräkts sedan i söndags och då så gott som allt jag äter. Har testat kräm (funkat bäst) - glass (funkat bra men igår behöll jag inte...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
21 617
Senast: Kilauea
·
Äldre Nu verkar det som om sittande regering börjar få upp ögonen inför vad som håller på att hända. Nu vill man ta bort bidragen för dem som...
2
Svar
22
· Visningar
1 332
Senast: MJLee
·
Äldre LUF. Liberala Ungdomsförbundet i Stockholm vill att man i framtiden ska tillåta incest och nekrofili...
3 4 5
Svar
98
· Visningar
6 053
Senast: Sharpless
·
Äldre Kära Buke, Finns det någon vegansk ost som är god att ha på pizza? Vilken kan ni rekommendera?
2
Svar
30
· Visningar
2 136
Senast: bollen__
·
Skola & Jobb En fråga till er som läst de nya gymnasiekurserna i matte. Jag håller på att läsa in Matte 3 nu på komvux och är framme vid kap 3 av...
Svar
3
· Visningar
3 137
Senast: Sonic76
·
Relationer Okej, här kommer ett sådant där dilemma som en egentligen bara kan bestämma själv, men jag vet verkligen varken ut eller in och tänker...
2 3
Svar
59
· Visningar
4 202
Senast: nejlica
·
Kropp & Själ För ca 23 år sen separerade jag från min dåvarande pojkvän. En konfliktfylld separation där han bråkade om allt eftersom det var jag som...
Svar
0
· Visningar
498
Senast: alazzi
·
Äldre Trodde tråden redan skulle finns, och gör den det ber jag om ursäkt!!:crazy: Hos en del FB-bekanta har upprördheten idag varit enorm...
5 6 7
Svar
134
· Visningar
6 259
Senast: yennork
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Gråter du?
  • Aubergine
  • Dejtingtråden del 37

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp