Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Relationer Min pappa fick en cancerdiagnos förra året och är dålig. Det är allvarligt men stabilt för närvarande, men majoriteten av patienter med...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
6 571
Senast: mandalaki
·
Tjatter Någon som shoppat något på bokrean? Vad tyckte ni om årets rea? Saknades något eller var den bra?
2 3
Svar
44
· Visningar
2 707
Senast: kryddelydd
·
Äldre Varför har Sorunda bytt namn till Spångbro? Är det någon som kan förklara det för mig? Helt plötsligt så ser jag bara att alla...
Svar
3
· Visningar
830
Senast: cassiopeja
·
Äldre Någon som vet hur det går till när man byter försäkringsbolag på existerande försäkringar? Man har väl ett avtal med försäkringsbolaget...
Svar
5
· Visningar
495
Senast: Girasol
·
Skola & Jobb Som vanligt när det blir lite kännsligt gömmer jag mig bakom lite anonymitet :o Som fattig student har jag funderat på att sälja lite...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
24 385
Äldre Ni som säljer/köper på olika webbsidor typ Blocket och Tradera, var föredrar ni för betalningsalternativ? Jag har tidigare använt...
2
Svar
23
· Visningar
1 114
Hemmet Nytt hus med halvgammal vedpanna (Albin Venova). Och jag har inte eldat med ved förut. Jag får fyr, men inte nån riktig fart på det...
Svar
18
· Visningar
2 594
Senast: Pegasus63
·
Kropp & Själ Kan man göra något åt det? Har det i länd och bröstrygg, antagligen sviter efter alla gånger man farit av hästryggen. Är sned i axlarna...
2
Svar
27
· Visningar
3 150
Senast: sthu
·
Äldre Om vi inte hade haft skottår, vilket datum hade vi då haft idag...? (Med utgångspunkt i år noll) Jag fastnar lite på hur jag ska tänka...
Svar
11
· Visningar
761
Äldre Senast igår mötte jag en som tyckte att det var en bra ide att slänga sig om bilen framför, vid möte på 90sträcka :crazy: Hen trängde...
4 5 6
Svar
108
· Visningar
6 084
Kropp & Själ Tog prover i fredags och fick reda på att jag ligger lågt i d-vitamin och b12. Så nu ska jag tillskotta! Men nyfiken som jag är, är...
Svar
13
· Visningar
751
Senast: kryddelydd
·
Kropp & Själ 154 Flyktiingar, Dandeyrd får säkert minst lika många....
Svar
14
· Visningar
720
Senast: Luff
·
Fritid ska precis börja med GI metoden och behöver massa inspiration. Bomba mig med era recept :-)
Svar
0
· Visningar
351
Senast: Newbee
·
Skola & Jobb Någon som bara vill förklara för mig vad konfidensintervall är? Har försökt söka o fråga runt, men jag förstår inte riktigt? Hur får man...
Svar
3
· Visningar
674
Äldre Beställde två olika väskor på nätet. Fick hem dem idag...men av ena modellen kom det två väskor. På följesedeln står det 1 av var...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
6 725
Senast: Hyacinth
·
Äldre Ge mig inspiration.... Jag äter antingen fil med müsli eller äggröra /omelett Mackor försöker jag undvika pga ska inte äta för mkt...
4 5 6
Svar
105
· Visningar
5 378
Senast: Sunshine
·
  • Låst
Tjatter Vi fyller trådarna i rasande fart :up: Jag ska ut i snöovädret en sväng till (vart tog vårkänningarna vägen?) och bära in mer ved.
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
59 628
Kropp & Själ Tyskland har gjort det, Braslien, Australien, så vad hindrar oss? Fytta huvdstaden. Om man flyttar allt till Ånge blir det massor av...
Svar
11
· Visningar
667
Senast: nullo-modo
·
Relationer Använder mitt anonyma nick. Ursäkta för väldigt rörigt och långt inlägg. Jag är tillsammans med en kille sedan 6 månader tillbaka. Vi...
2
Svar
33
· Visningar
4 427
Senast: Vallmo
·
Kropp & Själ För några dagar sedan svimmade jag i samband med fysisk ansträngning. Har haft en extremt stressig tid på jobbet med dålig sömn under ca...
2
Svar
20
· Visningar
1 906
Senast: CillaW
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Annonsera mera VII
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

Tillbaka
Upp