Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

F
Gravid - 1år Har dottern haft i 3 veckor nu! Har hållt på med vischy (stavas?) vatten på både henne och mig. Ett tag verkade bli bättre, men nu ser...
Svar
10
· Visningar
8 258
Senast: Frieserhäst
·
Gravid - 1år OM det funnits något rättvisa i världen så skulle man som gravid kunna äta precis hur mycket som helst, av vad som helst, utan att gå...
Svar
6
· Visningar
1 112
Senast: Pallas
·
Gravid - 1år Hur vet man vilken färg man kommer trivas att gå om kring med i princip varje dag under ett par tre års tid?! Grå, brun svart känns...
2 3
Svar
53
· Visningar
7 426
Gravid - 1år Ni som kombinerar att amma med att ge flaska.. Har ni märkt att det lett till några problem med amningen? Dom avråder en ju från att...
2
Svar
34
· Visningar
3 140
Senast: pernilla_s
·
Gravid - 1år Åh, nu börjar alla mina vänner trots att jag "nyss" fyllt tjugo att bli dräktiga. En rar vän är i sjunde månaden utan att jag vetat...
2
Svar
21
· Visningar
3 914
Senast: Acses
·
Gravid - 1år I fredags kom Filippa :love:, 3750g och 50cm lång men pappa fuskade lite vid mätningen så hon är nog egentligen lite kortare...
Svar
16
· Visningar
1 464
Gravid - 1år Skrev ni något sånt? Läste bm det? Följde dem det som stod?
Svar
19
· Visningar
1 658
Senast: jle
·
B
  • Låst
Gravid - 1år jag vet att jag ska testa mig för ev graviditet men ville bara höra med er lite snabbt.. Jag måste testa med blog och inte urin därför...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
9 117
Senast: Snurrfian
·
Gravid - 1år När man äntligen lyckats få någorlunda koll på det här puréer så vägrar dottern bli matad utan skall äta själv. Och eftersom det här...
Svar
6
· Visningar
1 049
Senast: Minta
·
K
Gravid - 1år Helt oviktig diskussion, men... varför envisas så många föräldrar (läs:mammor) och blivande mammor att kalla barnet för 'bebis'? I...
2 3
Svar
56
· Visningar
4 105
Senast: oz_joj
·
P
Gravid - 1år Jag bara måste få gnälla av mig. Jag har ingen lust att vara gravid längre. Jag är sjukskriven pga foglossning sedan tre veckor...
2
Svar
24
· Visningar
2 228
Senast: pixietail
·
Gravid - 1år har varit på efterkontroll efter förlossningen? Jag har det inte. Hörde att det inte var speciellt ovanligt, runt hälften struntar i...
2
Svar
32
· Visningar
2 767
Senast: boccia
·
A
Gravid - 1år Nu börjar smekmånaden ta slut och det är dags att se vardagssysslorna i vitögat. När tyckte ni det kändes ok att börja mocka (halm) igen?
Svar
14
· Visningar
2 257
Senast: åke
·
I
Gravid - 1år Har förvärkar/värkar(?) med ca 6-8 min mellanrum sen ett par timmar tillbaka. De gör ont men inte jätteont. Det som förbryllar mig är...
2
Svar
34
· Visningar
2 934
Senast: vindvissla
·
Gravid - 1år Blir snart galen på HUR tillverkarna sätter storlek på blöjor. Stl 4-9 kg kan vara endera för små, eller sitta ganska ok. Stl 9-18 kg...
Svar
16
· Visningar
3 747
Senast: Mynta2
·
Gravid - 1år Imorgon har jag ultraljud, och jag har såklart lyckats tappa bort lappen där det står all information. Är det något särskilt man bör...
Svar
11
· Visningar
1 287
Senast: Spirit
·
A
Gravid - 1år är det nån som ha en sån vagn?? hur är den??
Svar
3
· Visningar
1 402
Senast: jle
·
C
Gravid - 1år Vet att några eller ngn har länkat till en sida där man kan göra ett kul test på vilket kön barnet kan bli om man blir gravid en...
2
Svar
22
· Visningar
2 693
Senast: IrpaSnirpa
·
H
Gravid - 1år Alltså nu börjar detta gå mig på nerverna, är i femte månaden och den senaste tiderna har mitt humör växlat något fruktansvärt, känns...
Svar
3
· Visningar
2 198
F
Gravid - 1år Har i sista minutn blivit bestämt att vi ska göra en lite längre bilresa med dottern som e 2.5 månad. hon har bara fått bröstet innan...
2
Svar
26
· Visningar
2 596
Senast: taccotad
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Bra blötmat
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp