Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Idag skrämde vår älskade pålle sin husse och matte. Jag stod i stallet och mockade, såg hästarna från hagen sedan såg jag att min store...
Svar
18
· Visningar
2 643
Senast: Myzan87
·
Hästmänniskan Min gamle man orkar inte längre. Han är trött, dämpad, äter dåligt, vintern har tagit hårt på honom. Jag ahr tagit beslutet att han...
2
Svar
21
· Visningar
2 847
Senast: Mia_R
·
V
Hästmänniskan Jag jobbar med missbrukare, och på mitt jobb har vi bygd et stall med plats för nio hästar. Jobbet har inga egna hästar, men jag har...
Svar
9
· Visningar
1 727
Senast: _Viva_
·
T
Hästmänniskan Är det någon som har koll på detta ang förändringar på strålbenen båda fram och är de en häst att satsa på ???? Hästen ska helst...
Svar
6
· Visningar
1 785
Senast: mackan
·
Hästmänniskan Vet inte om jag kommit till rätt forum men har en fråga om utbildning. Vill hemskt gärna läsa till djurskötare i Stockholmsområdet. Har...
Svar
4
· Visningar
2 574
Senast: Santoxen
·
Hästmänniskan Ja, hur mycket är drömmar värda egentligen? Jag har en dröm i form av att få ha en topptävlingshäst, att få framförallt träna med...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
7 183
Senast: Katta
·
Hästmänniskan På vägen hem till vår gård finns ett ställe som jag alltid kikat på. Vi själva har haft vår gård ca 6 år. Fick nu se på Hemnet att...
Svar
6
· Visningar
2 777
Senast: Mia_R
·
F
Hästmänniskan Nu kanske det blir helt fel forum för detta, ber om ursäkt isåfall. Känner att jag behöver skriva av mig lite bara.. Från alldeles...
Svar
0
· Visningar
971
Senast: Fiachi
·
M
Hästmänniskan Lilleman är min 35 år gamla Shetlandsponny. Min pappa köpte honom som föl och vi har haft honom sedan dess. Han är både inriden och...
2
Svar
39
· Visningar
5 054
Senast: GotAsecret
·
Hästmänniskan Jag har nyligen flyttat min egna häst till en liten lokal ridskola. Lite hastigt och lustigt har jag hamnat i en spaningsgrupp för att...
Svar
7
· Visningar
1 482
Senast: Fiorano
·
Hästmänniskan Någon mer än jag som ska söka? Anmälningen har ju inte ens öppnat än, men jag hade utvecklingssamtal med chefen idag och håller på att...
Svar
5
· Visningar
1 501
Senast: Dressyr
·
Hästmänniskan Skriver av mig här då jag har ett hjärta tyngt av sorg... Vi har travhästar som vi tävlar med. Detta innebär att det är ganska hög...
Svar
3
· Visningar
1 337
Senast: Popcorn
·
Hästmänniskan Är snart 16 år och har haft egen häst i snart 6 år. Sen jag alltså var 10 år. Den häst som jag har idag har jag haft i snart 4 år och...
Svar
7
· Visningar
1 017
Senast: ZorroLouise
·
J
Hästmänniskan Hej! Jag och en vän vill i framtiden starta eget med häst i fokus, så nu vill vi utöka våra kunskaper inom entrepenörskap och hästlära...
Svar
1
· Visningar
1 036
Senast: ZorroLouise
·
Hästmänniskan Jag är en sån där som börjat tävla på "äldre dagar" och är inne på mitt tredje år som tävlingsryttare och har bytt ridklubb varje år...
Svar
16
· Visningar
1 958
Senast: Quinny
·
Hästmänniskan Nu ska jag kanske köpa en ny häst i helgen, tänkte höra lite med besiktningar och sånt. Hästen står över 40 mil från där jag bor. Vilken...
Svar
9
· Visningar
1 227
Hästmänniskan Jag tänkte gå med i SHV som stödmedlem, funderar på om någon här vet hur föreningen är organiserad och hur de bedriver sin verksamhet...
2
Svar
22
· Visningar
5 631
Senast: Zeiq
·
1
Hästmänniskan Jag har sedan barnsben varit hästtjej. Ridit på ridskola i 10 år och haft två "egna" hästar. Efter ett uppehåll från allt vad hästar...
Svar
15
· Visningar
2 321
D
Hästmänniskan Jag har precis skickat i väg min 3åring på inridning. Innan vi skickade iväg honom så tog jag hjälp utav en tjej som är väldigt duktig...
2
Svar
23
· Visningar
3 292
Senast: Iliaca
·
Hästmänniskan Hejsan. Min plan är att börja plugga till ekonom nu i höst på högskola, i dagsläget är jag 21 år (blir 22 i juni) bor hemma och har 2...
Svar
19
· Visningar
3 065
Senast: hallonsaft
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp