Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Här kommer den offentliga ursäkt ni vill ha. ber om ursäkt för att jag skrivit hur jag känner. Kommer aldrig mer nämna er vid namn...
Svar
1
· Visningar
1 841
Senast: Helli
·
Äldre Tänkte slänga ihop lite älgköttbullar här nån dag och funderade på att ha brunsås till (kan annan sås passa till annars?) Men hur gör...
Svar
7
· Visningar
1 505
Senast: Ponylove
·
Kropp & Själ Snälla hjälp mig, jag blir bara tröttare och tröttare! Och jag menar extremt trött, så att det är jobbigt att plocka ur diskmaskinen och...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
5 945
Senast: Monstermom
·
Äldre Finns det någon sådan här? Berätta gärna om besöket i så fall! När, var, hur, varför? Kulturen, landet, tips och tricks?
Svar
16
· Visningar
1 136
Senast: Butros
·
Äldre Är bagels något som finns attköpa här i sverige? Alltså inte färdiga på cafe (det finns ju överallt) utan bara brödet? Har tittat i två...
Svar
17
· Visningar
2 565
Senast: VLMF
·
Äldre Tänkte höra om bukeoraklet kunde svara på min språkfråga dvs vad målvakt heter eller kallas på engelska. Och nu menar jag inte...
Svar
6
· Visningar
2 431
Senast: Elinoor
·
Fritid Vart gör man en bra foto förstorning på blank papper av bra kvalité 40cmX40cm? Någon som har tipps? Med vänlig hälsning Pudlan
Svar
7
· Visningar
630
Senast: Breaktown
·
Kropp & Själ Jag har alltid varit glad för söta grejer, allt från mat till efterrätter, kakor, godis, läsk osv. Hur mycket jag har ätit/druckit av...
Svar
14
· Visningar
1 013
Senast: BobberiBoo
·
Mat Jag har insett att jag har ett ganska osunt förhållande till mat. Jag äter om möjligt till maten/godiset/fikan är slut om inget hejdar...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 842
Senast: Milosari
·
Fritid Finns det nån pålitlig app som blockerar sms, alltså från nummer jag väljer ska vara blockerade? Den får ju inte råka blockera sms jag...
Svar
3
· Visningar
777
Senast: Masse
·
Äldre Frågan känns lite dum men här kommer den! Får man handskriva kontrakt och sådant, till exempel vid köp av fastighet? Att skriva på...
Svar
10
· Visningar
825
Senast: Fille
·
Äldre Enligt en artikel idag i Svenska Dagbladet ökar stödet bland svenskar för att Sverige ska gå med i NATO...
5 6 7
Svar
131
· Visningar
5 340
Hemmet Jag var och tittade på ett hus igår. Huset var jättetrevligt men det luktade cigarettrök. Jag är inte säker på om det var väggar och...
2
Svar
34
· Visningar
8 222
Senast: AgentCarter
·
Äldre Hej! Funderar på att hyra en stuga en vecka på Gotland till sommaren. Lite frågor :) * När ska man inte åka dit? Almedalsveckan har jag...
Svar
5
· Visningar
681
Senast: Coop
·
  • Låst
Äldre Vi fortsätter väl som vanligt helt enkelt? :)
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
85 021
Senast: Killaloe
·
Fritid Ursäkta en idiotfråga. Jag har "alltid" haft tillgång till en oljekanna i uthuset/verkstan. En oljekanna är något som bara finns där...
Svar
6
· Visningar
1 066
Senast: tanten
·
Äldre Det sägs ju att man ska sjunga med magen, men hur? Kollar på sångövningar på youtube osv, men får inte till det. Hur fasen gör man? Jag...
Svar
16
· Visningar
3 973
Senast: Mirre
·
Tjatter Deltagare: bollen__ cirkus Ferrari Habina Klara Koppen Lobelia MikaTela Mirtai quarter4ever Snurrfian Regler *Var snälla och trevliga...
18 19 20
Svar
380
· Visningar
14 267
Senast: LenaH
·
Kropp & Själ Använder mitt anonyma nick. Har nu kämpat mot denna dovt, molande värken i bröstryggen i 1,5 år. Läkarundersökningar, MRT och tester har...
2
Svar
34
· Visningar
3 579
Senast: zoller
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp