Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Någon som provat? Är en busoholic, och använder mig i vanlig fall av acos eller Åhléns. Men är så jävla trött på att behöva smörja...
Svar
17
· Visningar
7 154
Senast: VLMF
·
Kropp & Själ Stämmer detta? Har hört det så länge nu så är sugen på att testa. För om detta stämmer sparar man ju bra mycket pengar som jag i vanliga...
Svar
8
· Visningar
8 890
Senast: Swe165
·
Kropp & Själ Har man (kan man ha) feber när man har nässelfeber? Eller är det bara utslag med ett missvisande namn? (vilket mitt googlande säger mig)
Svar
9
· Visningar
1 322
Senast: Shudde
·
Kropp & Själ Eftersom Buke är allvetande inom många ämnen så börjar jag här innan jag springer till doktorn och ojjar mej:D I februari bröt jag...
2
Svar
24
· Visningar
12 866
Senast: Lazy Lady
·
Kropp & Själ Jag har hittat en så himla snygg klänning, som följer kroppsformen. Eftersom jag är aningen för mycket vadderad runt magen, så blir det...
2
Svar
36
· Visningar
6 142
Senast: hier
·
Kropp & Själ "Trendbrott. Stroke och hjärtinfarkt ökar hos unga män och kvinnor i Sverige. En förklaring kan vara att fettintaget har stigit kraftigt...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
8 782
Senast: lady_vip
·
Kropp & Själ Hur gör man den allra godaste räkmackan?
Svar
8
· Visningar
1 357
Senast: VLMF
·
Kropp & Själ Ännu en sån här tråd :o Att det ska vara så svårt att läsa av andra människor! Det är en klasskompis till en av mina närmsta vänner...
2 3
Svar
45
· Visningar
14 725
Senast: muppia
·
Kropp & Själ Två gånger på en månad nu har jag blivit 'magsjuk'. Mår illa, kan inte äta och gör jag de blir de spring raka vägen till badrummet...
Svar
17
· Visningar
1 924
Senast: MayGrace
·
Kropp & Själ Jag blir ju fasiken flintis snart O_o (om man överdriver lite :p) Står jag i duschen kan jag stå och dra bort hur mycket som helst...
Svar
9
· Visningar
5 592
Kropp & Själ En tråd med hårtips. Berätta dina hårtips för att till exempel få mjukare hår, längre hår, vad för produkter ni använder osv. Tipsa...
Svar
4
· Visningar
904
Senast: Monifa
·
S
Kropp & Själ Vad kostar era P-piller?? Har förut ätit neovletta för ca 300 per år, nu har jag fått yasminelle utskrivna för 255 för tre månader...
Svar
12
· Visningar
3 892
Senast: Sonic76
·
Kropp & Själ Jag försöker få i mig mer vitaminer och gillar inte att ta en massa tillskott, äter nog med piller som det är. Äter dock omega 3-kapslar...
Svar
10
· Visningar
2 986
Senast: hvala
·
Kropp & Själ Jag är anmäld till midnattsloppet men kan pga av skada inte springa :( Har en kompis som vill ta min plats, hörde med arrangörerna och...
Svar
15
· Visningar
2 674
Senast: Whirlie
·
Kropp & Själ Dotter har under tre-fyra månader inte kunnat äta. Hon klarar frukost och lunch men äter hon senare på dagen tillbringar hon hela natten...
2
Svar
30
· Visningar
12 125
Senast: pulkaskurk
·
Kropp & Själ ** Varning för något äcklig tråd! Nu vänder jag mig till er för råd! Min syster som är 17 år började känna sig förstoppad för en...
Svar
5
· Visningar
1 436
Senast: TinyWiny
·
Kropp & Själ Det är magmaskiner, radio-behandling av ansiktet och andra märkliga prylar. Är det någon som har provat? Fungerar prylarna? Det...
Svar
12
· Visningar
1 943
Senast: Lejonelle
·
Kropp & Själ Kan man vara det? Jag har märkt att om mitt första mål på dagen innehåller laktos får jag svinigt ont i magen inom en halvtimme. Väljer...
Svar
4
· Visningar
1 857
Senast: Panamera
·
Kropp & Själ Jag är 25 år och har sen 14 års åldern mått psykiskt dåligt. Blivit fysiskt utnjutad av många killar. Hamnade i fel kretsar och levde i...
4 5 6
Svar
109
· Visningar
10 341
Senast: Miss Sixty
·
Kropp & Själ En frågeställning efter en aktuell tråd här: Hur närma sig abort på ett vettigt sätt för båda könen? Personligen har jag inga svar...
4 5 6
Svar
109
· Visningar
9 043
Senast: nexxa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp