Bukefalos 28 år!

Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Relationer Med risk för att framstå som småsint eller snål.. Here we go. Min mans syster har fyra barn i varierande ålder från 5 upp till 15. Vi...
3 4 5
Svar
85
· Visningar
7 620
Senast: MJLee
·
Samhälle Jag minns en tråd för länge sen där klädkoder diskuterades här på Buke, och det var delade åsikter om det. En del verkade tycka att det...
15 16 17
Svar
337
· Visningar
16 602
Relationer Förlåt för gnälltråd men behöver skriva av mig lite känner jag. Min sambo som jag även har barn med började ett nytt jobb i våras...
Svar
2
· Visningar
966
Senast: tara
·
Kultur Det är dags att rasta tyska språkörat lite grann igen - denna gång genom hörförståelse. Någon som sitter på intressanta poddar på tyska...
Svar
4
· Visningar
529
Senast: Murphy
·
Kultur Funderar på att ge några böcker till min systers barn, som är i slukaråldern. Ville köpa några av mina favoritböcker som liten, men...
Svar
5
· Visningar
516
Senast: Brassneck
·
Hemmet Min häftpistol är undermålig! Jag behöver en ny, som är riktigt bra. Jag håller på att fixa en voljär till mina kanariefåglar, men den...
Svar
8
· Visningar
624
Senast: Scata
·
Svar
178
· Visningar
7 829
Senast: Kristall10
·
S
Juridik & Ekonomi Hur funkar vägföreningar? Ska alla betala lika mycket? Även om man kör kortast sträcka på vägen samt är minst antal människor i huset...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
4 828
Senast: Rie
·
R
Hemmet Råkade tappa en blomkruka på min älskade porslins-staty Giovanni. Han är en italiensk vinthund och typ min käraste ägodel. Dessutom unik...
Svar
19
· Visningar
1 729
Samhälle Blev nyfiken att testa min tolerans efter ett påstående från en användare. Någon annan kanske också är nyfiken. Test! Hur tolerant är...
2 3
Svar
43
· Visningar
3 080
Senast: MJLee
·
Skola & Jobb Hej på er! Jag försöker ta reda och läsa på olika sidor om vuxenutbildningar för att plugga upp grundbetyg i speciellt svenska, matte...
Svar
2
· Visningar
759
Senast: Ramona
·
Kropp & Själ Jag visste inte om jag skulle lägga den här tråden i dagbok eller här, men testar och ser om någon kan hjälpa mig. Jag har inget liv...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 551
Senast: Araminta
·
IT & mobiler Storewards är tydligen en app där man kan ta kort på sina kvitton från t.ex mataffärerna och få pengar för det. Varför vill de ha den...
Svar
3
· Visningar
1 565
Senast: Rosett
·
Kropp & Själ Vi funderar på att börja lyssna på något för att kunna varva ner och somna på kvällarna, har ni några bra tips? Gärna som finns på...
2
Svar
30
· Visningar
1 729
Senast: Amha
·
Kropp & Själ Det finns så mycket att välja på och efter att jag surfat runt och tittat på massa sidor utan att veta vad jag ska köpa är tålamodet...
Svar
17
· Visningar
805
Senast: Bison
·
Kultur Undrar om vi inte skulle slänga en ihop en träff här i buke där vi åker någonstans och fotograferar. Vi behöver inte vara nära varandra...
2 3
Svar
51
· Visningar
3 512
Senast: Paddington
·
Kultur I dessa tider när världen är lite upp och ner och vädret sisådär så behöver jag tips på lite nya feelgoodserier. För att ni ska få en...
2 3
Svar
41
· Visningar
2 934
Senast: Bison
·
  • Låst
Relationer Han attraherar henne. Tyvärr blir det såhär när många normala män är för mesiga för att attrahera kvinnor. Många kvinnor hamnar då i...
15 16 17
Svar
326
· Visningar
17 222
Senast: Mineur
·
Fritid Hittade en märklig bergart (?) när jag paddlade i dag. Låg som en massa direkt på klippan jag paddlade förbi och släppte väldigt lätt...
Svar
2
· Visningar
521
Senast: Hoarfrost
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp