Bukefalos 28 år!

Avel

Om hästavel, hästraser och avelshingstar. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

Avel Mitt sto åkte till hingst en vecka innan beräknad brunst då hon är lite ängslig på nytt ställe. Hon borde gått i brunst förra fredagen...
Svar
8
· Visningar
1 729
Senast: amkm
·
A
Avel Mitt sto fölade i onsdags. Allting gick fint så jag funderar lite på att betäcka henne igen. Men hur går man tillväga när de har ett...
Svar
6
· Visningar
2 147
Senast: Avel
·
Avel Ja, nu så ska vi få hem vårat SWB-sto från fodervärden sådär lite hastigt, och funderar på vad vi ska ta oss till med henne. Först och...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
9 282
Senast: Ramona
·
Avel Hej. Jag har en fråga till alla er som har koll på det här med betäckning. Jag har ett welsh sto en super söt liten b-ponny, med bra...
Svar
7
· Visningar
1 124
Senast: cirkus
·
Avel Visade en ettårig tinker och fick kritiken något öppen i sin ländrygg, vad menar de med det?
Svar
2
· Visningar
1 102
Senast: remiracle
·
Avel tror jag skall betäcka mitt sto i år... kanske, ev. ( har lite svårt att bestämma mig) Satt och tittade runt på hingstar i alla fall...
Svar
2
· Visningar
997
Senast: vinkelina
·
S
Avel Stoet var kollad tidigt (70 dygn) och konstaterad dräktig. Jag trodde sedan att hon resorberat eftersom hon inte visade några synliga...
2
Svar
29
· Visningar
9 174
C
  • Låst
Avel Jag kan ha fel för mig - men jag tror inte att han är godkänd (ännu?)? Någon som vet om han visats, om han använts i avel? Himla läcker...
Svar
9
· Visningar
2 438
Senast: Görel
·
  • Låst
Avel Mitt sto är beräknat till den 13e, men jag har en känsla av att det blir försenat. Dessutom har jag lite funderingar. Ska något i...
Svar
1
· Visningar
833
Senast: Görel
·
A
Avel Vi har precis fått en liten sötnos härhemma. mamman arab reggad i sahf fadern icke godkänd ridponnyhingst. Efter vad vi förstått kan...
2
Svar
36
· Visningar
3 375
Senast: Welsh
·
Avel Är det någonting att ha inom aveln? Mitt 11 åriga fullblodssto (Strong Statement - Diaghlyphard) opererades efter hon blev seminerad...
Svar
8
· Visningar
1 751
Senast: aida
·
B
Avel Detta är bara en ren fundering! Kan man börja avla på en häst när den är 20? Vilka risker kan det innebära? Är inte så insatt i...
Svar
9
· Visningar
1 501
Senast: Masse
·
M
Avel Hur är avkommorna ni stött på både exteriört och psykiskt? Hopphästar eller dressyrhästar?
Svar
5
· Visningar
1 701
Senast: bebbo
·
Avel Detta är som att stå och välja glass, varför finns det så många olika?! Har ett sto e. Camaro M ue. Tolstoy som jag kommer utbilda mer...
2 3
Svar
47
· Visningar
5 408
Senast: Fiorano
·
Avel Antingen multistammat eller hopphingstar. Kraven är: Bra halsansättning. Långlinjerat och låånga ben. Bra galopp. Ej skimmel (annars...
Svar
5
· Visningar
1 299
Senast: FadeAway
·
S
Avel Har varit inne och tittat på klatte där hingsten Concetto Famos finns. Meredith Michaels Beerbaum har tävlat honom och han är helt...
Svar
17
· Visningar
1 949
Senast: AennyMae
·
Avel Som rubriken säger; jag har ett svenskfödd sto, registrerad ASVH, men importerat till Norge och nu även registrerad hos NV. Om hon...
Svar
1
· Visningar
741
Senast: Görel
·
Avel Jag har en 1-årig ponny som i stort sett varje dag sätter ner båda hovarna i vattentunnan och "badar" stänker och krafsar med hovarna...
Svar
2
· Visningar
834
Senast: Argona
·
Avel Har börja titta lite smått på en ungponny till mig (sonen). Då min shettis kommer hem till Jul. Och jag känner att jag ej har tid. så...
2
Svar
21
· Visningar
6 206
Senast: Martenix
·
A
Avel I dag har jag på Blup.se kollat igenom över 100 avkommor nerifrån på Cortez-avkommelista. 2 skimlar och en gulbrun, resten bruna. Inte...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
13 619
Senast: cambodia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Hönstråden II
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp