Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Mat Ännu en recepttråd, den med kladdkaka var ju en guldgruva och insåg att det finns en annan väldigt god liten en som jag skulle kunna bli...
Svar
9
· Visningar
809
Samhälle Med tanke på träningstightsen så är det oerhört störigt att kvinnor inte "duger" som dom ser ut :mad: Push up-bh har ju funnits ett...
3 4 5
Svar
89
· Visningar
7 410
Senast: Mkb
·
Mat Från och med 1 mars kommer jag behöva jobba två heldagar i veckan från kontoret, och kommer då behöva äta lunch där igen. Hit me med era...
2 3
Svar
54
· Visningar
3 643
Senast: Kiwifrukt
·
Tjatter Att det ska vara så svårt att få paket hemleverade trots att man har betalat extra för det😠 Väntar på tre paket just nu två som kommer...
2
Svar
34
· Visningar
1 921
Senast: Åsa A
·
Kropp & Själ Säg att man haft ägglossning för 2-3 dagar sedan, kommer det synas på ett ägglossningstest?
Svar
3
· Visningar
740
Senast: gul_zebra
·
Mat Jag har snöat in lite på poker bowl och funderar på att göra det själv, men hur gör man med fisken? Det är väl inte så nyttigt med rå...
Svar
5
· Visningar
787
Senast: Alandia
·
Kropp & Själ Min väninna försvann från sitt långtidsboende hotell och lämnade sin hund, en Rottweilertik i rummet. Polisen har hämtat den. Jag bor i...
2 3
Svar
40
· Visningar
5 572
Senast: Otherside
·
Kropp & Själ Kommer ihåg att vi haft en tråd om MBTI-personlighetstyper, men har inte sett något för Enneagram. Jag hade inte hört talas om det...
2
Svar
29
· Visningar
1 900
Senast: Youma
·
Tjatter Om du skulle beskriva dig själv med tre egenskaper/egenheter, vilka vore det? Vi är ju lite komplexa, så tre är nog det minsta som...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 678
Senast: lizzie
·
Kropp & Själ Vi har ju haft två stycken trådar fokuserade på Yoga with Adrienes “30 Days of Yoga”-utmaningar på senaste, men jag tänkte att en lite...
10 11 12
Svar
231
· Visningar
8 174
Skola & Jobb Jag vill börja med att säga att jag inte alls är ute efter pajkastning mellan småbarnsföräldrar och barnlösa, som dessa trådar oftast...
4 5 6
Svar
111
· Visningar
6 735
Senast: Alandia
·
Samhälle Hur mådde ni efter spruta 3, ni som har hunnit tagit den? Min 3:e närmar sig med stormsteg å mina vänner som fått 3:e har inte mått så...
6 7 8
Svar
153
· Visningar
8 090
Senast: Stefffie
·
Hemmet Vi har äldre tvåglasfönster. När det blåser, som idag, blir det gärna imma emellan. Betyder det att jag borde sätta nya tätningslister...
Svar
1
· Visningar
409
Senast: MiaMia
·
Juridik & Ekonomi Jag har (sent omsider) möjlighet att sätta undan lite pengar till min pension. Men jag har verkligen noll koll på hur det fungerar...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 079
Senast: Magnum
·
Kultur Ja ni läste rätt det är redan dags för deltävling 3 i årets mello! :arghh::banana: Kanske har ni redan en tydlig favorit, eller så...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
4 911
Senast: Lingon
·
Fordon Jag har världens bästa vänner som ställer upp för mig. :heart Jag blev hastigt och lustigt av med bilen, så jag har blivit skjutsad en...
Svar
10
· Visningar
1 148
Senast: Snurrfian
·
Tjatter Jag har dessa och eftersom jag nu ledsnat på att sambons bälten är överallt så tänkte jag köpa dem /(eller liknande( även till honom...
Svar
6
· Visningar
624
Juridik & Ekonomi Är ni med i facket? A-kassa? Jag funderar på att gå ur. Har aldrig haft svårt att få jobb, har aldrig varit arbetslös, har behövt...
7 8 9
Svar
167
· Visningar
10 050
Kropp & Själ Jag ska bokprata på högstadiet på temat psykisk ohälsa. Jag känner eleverna, tycker om, och är van vid att prata med tonåringar och har...
Svar
6
· Visningar
576
Senast: fejt
·
Svar
2 042
· Visningar
118 023
Senast: Wille
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp