Bukefalos 28 år!

Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Hur väljs det vilka produkter som ska testas? Jag har hittat en crosstrainer till mycket bra pris som verkar ha de funktioner jag vill...
Svar
0
· Visningar
305
Fritid Hur sparar ni era bilder? Har ni dem bara på telefon eller på något mer ställer? Var? hur gör ni när ni sparar ner? Jag har en iphone...
2
Svar
33
· Visningar
2 059
Senast: Snowball
·
Samhälle Klistrar in förklaring från Wikipedia utifall någon undrar: Detta är alltså hypotetiskt :p Men en spännande tanke tycker jag. Så jag...
2 3
Svar
45
· Visningar
2 069
Senast: Tora
·
Samhälle Barnbegränsning. Sätt en gräns på ett barn (så som man gjort i Kina). Alla barn som föds ska ha ett bra liv med skola, arbete och...
6 7 8
Svar
140
· Visningar
6 805
Senast: Badger
·
Kropp & Själ Jag har skrivit och raderat det här inlägget både i mitt huvud och här på buke flera gånger. Försökt bibehålla lugnet utåt. Men...
Svar
5
· Visningar
1 013
Senast: mars
·
Mat Eftersom jag inte köper så mycket vegetariskt så undrar jag lite. Det påstås att vegetariskt är billigare än kött. Vad baseras det...
Svar
8
· Visningar
1 778
Senast: Mia_R
·
Relationer Jag vet inte ens vars jag ska börja, ska försöka förklara. Om nån skulle veta vem jag är så skriv inte ut det här. Jag och min mamma...
2
Svar
23
· Visningar
4 544
Senast: Lingon
·
Samhälle Det konstiga är att andra länder försöker minimera skadorna på folks plånböcker men inte våran regering. Bensin/dieselpriset är i taket...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
4 424
Senast: Mia_R
·
Hemmet Eller tillverkare - någon som vet? Har ju en del ärva prylar som jag tänker sälja - om jag får kläm på var de kommer ifrån osv... Inte...
Svar
2
· Visningar
600
Senast: Rie
·
Juridik & Ekonomi Har blivit tillfrågade av hundklubben jag är medlem i att bli revisor, eller ledamot. Jag är sådär intresserad men inser också att det...
Svar
11
· Visningar
879
Senast: svea
·
Kropp & Själ Jag har rakt, glansigt hår. Hopplöst att fläta och annat med andra ord. Har nu börjat testa lite med torrschampo som texturspray, men är...
2
Svar
24
· Visningar
1 231
Senast: MissFideli
·
Hemmet En liten tråd för oss som inte har råd att köpa nya möbler. Eller inte vill köpa nytt.. Jag är båda kategorierna då jag mycket för...
11 12 13
Svar
244
· Visningar
13 608
Relationer Känner mig korkad.... men är på så dåligt humör att jag inte ka tänka klart (pga av telia-jävla-felia) Fick precis reda på att en vän...
Svar
19
· Visningar
2 202
Senast: Milosari
·
Samhälle Ryssland har gått in i Ukraina. Media bokstavligen matar rubriker, det är svårt att undkomma att få puls. Jag tror inte detta kommer att...
8 9 10
Svar
194
· Visningar
15 146
Senast: G-uldlock
·
Fritid Jag och en av mina bästa vänner planerar roadtrip i mitten av maj :) Sitter ni på några smultronställen längs denna sträcka? :) Typ...
2
Svar
30
· Visningar
1 599
  • Låst
Tjatter Ligger i sängen och skall upp om cirka tre timmar; funderar på om det ens är värt att sova. :angel:
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
79 754
Senast: Rosett
·
Mat Vilket anser ni vara den "rätta" sidan av purjolöken, den vita eller den gröna? Förut om åren använde jag alltid bara den vita biten...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
4 917
Senast: Ullmerkott
·
Hemmet Vi eldar med ved för värme. Har en vedspis i köket som värmer upp vattnet i ackumulatortanken. Vi eldar i stort från det vi vaknar till...
Svar
18
· Visningar
1 697
Senast: em-pirre
·
Hemmet Jag har flagor i taket på ugnen som dalar ner ibland, svårt att komma åt att göra rent. Jag har bara bott här cirka ett halvår. Det som...
Svar
8
· Visningar
620
Senast: cambodia
·
Kläder & Bli fin Bara tänk på att MASSOR av kvinnor säger att det första dom gör är att ta av sig Bh när dom kommer hem. För att det är så obekvämt. Är...
7 8 9
Svar
173
· Visningar
11 209
Senast: Lillefrun
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp