Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Är det någon här som själv har, eller känner någon som har, Ehlers-Danlos syndrom? Jag har flera gånger skrivit inlägg här på Buke om...
Svar
12
· Visningar
2 065
Senast: TinyWiny
·
Kropp & Själ Jag har fått ett mail om kallelse till läkare. Men, det står ju inte vad det gäller. Det står bara besök så jag misstänker att det är...
2
Svar
27
· Visningar
2 742
Senast: Enya
·
Fritid Vad gäller på kommunala idrottsplatser? Får vem som helst använda löparbanorna under öppettider om det inte pågår nån tävling eller...
Svar
9
· Visningar
1 117
Senast: snorp
·
Relationer Att följa och ta hand om ett barn som växer upp ger en oerhörd egen personlig utveckling. Jag tycker att det märks tydligt vilka som...
10 11 12
Svar
235
· Visningar
9 604
Senast: Elo
·
Samhälle Det här stör mig något enormt, om han får pengarna hoppas jag de går till offren...
2 3
Svar
52
· Visningar
3 464
Senast: Hedinn
·
Trädgård & Växter Jag har en fråga som jag väljer att ställa här istället för i palettsbladstråden. När man driver upp palettblad från frö finns två...
Svar
6
· Visningar
866
Senast: Fruentimber
·
Kropp & Själ Jag får kramp i vaderna och fötterna på daglig basis. Det kan komma närsomhelst hursomhelst och helt utan förvaring. Det går över fort...
Svar
18
· Visningar
908
Senast: sthu
·
Tjatter Jag har aldrig druckit en red bull. Vågar inte prova heller lär väl bli fast då :rofl: ☠️
13 14 15
Svar
291
· Visningar
15 223
Juridik & Ekonomi Detta är säkert rätt korkade funderingar men skit samma. Jag ser ofta inlägg i mitt fb-flöde från folk i USA som belyser det svåra...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
9 281
Senast: mamman
·
Fritid Ska sätta ihop en tjusig presentkorg till en kollega, och tänkte en flaska bubbel, något tjusigt att dricka den ur och lite tilltugg. Så...
2
Svar
30
· Visningar
2 293
  • Låst
Hemmet Förra tråden uppe i två tusen inlägg, så vi fortsätter rensningen här :) Någon mer som tröttnat på sina saker ? Fått något sålt...
99 100 101
Svar
2 018
· Visningar
103 010
Senast: Hedinn
·
Kropp & Själ Brukar ni variera vilken massör ni går hos? Under åren har det blivit besök hos några olika, beroende på var jag har jobbat. I år gick...
2
Svar
21
· Visningar
1 115
Senast: lingonben
·
Hemmet Gick igenom en större handväska som jag ska slänga då den är trasig och har trasiga dragkedjor. Jag hittade följande: 13 pennor...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 662
Senast: sthu
·
Kläder & Bli fin Jag älskar verkligen mina speedcross men att byta skor var fjärde månad är mer än min ekonomi klarar. Det är de för dyra för och fyra...
2
Svar
30
· Visningar
1 178
Senast: Angel
·
IT & mobiler Jahopp, har kommit in på min utbildning och ska alltså spendera de närmsta två åren med att vara student :nailbiting: (YES!) Ska plugga...
2
Svar
25
· Visningar
1 475
Senast: Lightzone
·
Kropp & Själ Jag har nu flera gånger (inte så sällan av vaccinmotståndare) fått höra att ett vaccin mot en sjukdom inte kan godkännas om det finns en...
Svar
18
· Visningar
1 102
Senast: manda
·
Relationer Jag har laddat ner appen GoFrendly för att hitta lite nya bekantskaper. Men det finns ingen nära mig. En timme bort finns en del men...
15 16 17
Svar
334
· Visningar
22 080
Senast: Motacilla
·
Kropp & Själ Jag ska snart få tandställning, först ska jag få en nattgrej, metallbåge som man spänner fast i nacken, ska ha den 14 timmar per dygn...
Svar
10
· Visningar
729
Senast: monster1
·
IT & mobiler Jag behöver köpa ett skal till dotterns iPad. Hon har en iPad Pro 12.9 första gen (den jättestora som kom 2018). Hittar inget bra, det...
Svar
0
· Visningar
392
Senast: BernT
·
Kropp & Själ Har haft p-spruta de senaste 3 åren. Har vid alla tillfällen utom 2 fått den i skinkan. 1 gång tidigare samt i måndags fick jag en...
Svar
2
· Visningar
651

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp