Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

  • Låst
Relationer Verkar som det är dags för ny dejtingtråd. :) Igår var R hos mig. Vi var på Ikea, lagade mat och spelade Wii. Och hade sex, mycket...
99 100 101
Svar
2 007
· Visningar
129 005
Senast: LenaH
·
Kropp & Själ Eftersom min läkare frågan mig vad jag tror att min yrsel kan bero på och jag inte har en aning så frågar jag bukeoraklet! Jag har...
2
Svar
39
· Visningar
4 463
Senast: SiZo
·
Äldre Jag bor inte i Sverige nu men planen är en hemflytt så snart jag kan genomföra det. Eftersom jag bor i ett lager :D så kommer den...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 211
Senast: alazzi
·
Trädgård & Växter Har ett ställe där det har stått en stor idegran tidigare. Den är borta sedan länge och det är i princip bara en massa ogräs och sten...
Svar
5
· Visningar
952
Senast: Mirre
·
Äldre Min släkting som jag bor med är på väg bort (demens) och nu är nog sista gången att göra något tillsammans. Hen är så hjälplös att jag...
Svar
3
· Visningar
599
Senast: BornAgain
·
Äldre http://www.metro.se/nyheter/varannan-kvinna-ar-orolig-for-sexuella-overgrepp/EVHpau!uQm5zMgsRDOqQ/ Enligt denna undersökning gjord av...
15 16 17
Svar
320
· Visningar
15 353
Senast: Trani
·
Äldre Tjääära bukeoralket! Jag har ett gnagande problem, och är lite nyfiken på hur era tankar går. Jag har konstruerat upp ett problem som...
3 4 5
Svar
96
· Visningar
8 206
Senast: kryddelydd
·
Äldre Jag tänkte försöka få in mer fisk och skaldjur i mina maträtter. Har ni några bra recept som passar till vardags som inte tar alltför...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
4 268
Senast: Hermelin
·
Äldre Jag minns en film eller möjligtvis kort serie från barndomen som handlade om en fågel som stannar kvar över vintern istället för att...
Svar
8
· Visningar
1 636
Senast: Jozze
·
Hemmet Det nya huset ska anslutas till kommunalt VA, men de som ska utföra grävandet har fått förhinder och kan inte göra det förrän i sommar...
Svar
19
· Visningar
2 484
Senast: ptr
·
Äldre kör en Saab 9-5 automat från 2000 med 2 liters turbo.....och nu är den besatt av demoner Den dör nämligen när man är ute och kör...
Svar
17
· Visningar
1 573
Senast: Tarnin
·
Relationer Min sambo fyller 30 år om ungefär en månad. Jag skulle helst vilja ge honom en heldag bestående av olika "aktiviteter" men jag vet...
2
Svar
21
· Visningar
3 984
Äldre Har konstaterat att jag behöver lite nytt till sommaren, kan bara inte bestämma mig för vad. Ge mig lite inspiration :p Var kan tänkas...
2
Svar
27
· Visningar
2 516
Senast: Snowwhite
·
Skola & Jobb Utan att "ta jobbet" från anställningsbara, väl/rätt utbildade personer? Att sitta o stirra in i väggen eller en datorskärm lär inte...
Svar
7
· Visningar
1 038
Senast: Lickety
·
  • Omröstning
Äldre Är det någon här som inte har facebook, varför isåfall, och får du isåfall den frågan ofta? Om du har facebook, känner du någon som inte...
6 7 8
Svar
145
· Visningar
6 157
Senast: skogaliten
·
Äldre Ok.. Just nu pågår några diskussioner på Facebook bland vänners vänner och vissa djurgrupper. Då jag inte är insatt skulle jag vilja...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
7 429
Kropp & Själ Var på en konsultation ikväll för att diskutera hur min röda näsa kan bli mindre röd. Har två små ytliga blodkärl på näsan, och den är...
Svar
2
· Visningar
1 129
Senast: 95johsv
·
Äldre Ni har väl inte fått nog redan?? Två deltävlingar avklarade, troligen har vi ännu ej hittat vår vinnare, så varför inte köra igång...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
6 887
Senast: tanten
·
Relationer Ja, varför har du det nick du har här på buke? Vad betyder det? Vad föreställer din avatar och samspelar den med ditt nick? Dagens...
13 14 15
Svar
282
· Visningar
16 980
Senast: bumpo
·
Kropp & Själ På grund av psykisk sjukdom, mediciner och något som mer eller mindre är ett matmissbruk så har jag det senaste 1,5 året gått från...
Svar
5
· Visningar
3 358
Senast: Vallmo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Vildkattungar
  • Senast tagna bilden XV
  • Diarré

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp