Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Moderatorer: ameo, Görel

Hästnyheter

Här hittar du hästrelaterade nyhetstrådar. Huvudmoderator: Gunnar
Trådar
91 892
Trådar
91 892

Radannonser

Hästar säljes & köpes. Foderhäst, medryttare erbjuds & önskas. Sadlar, foder, hästtransporter och övrig utrustning säljes & köpes. Stallplats, utbildning, vård och övriga tjänster erbjuds & önskas. Hundar, andra djur och därmed relaterade tjänster. Du kan även kostnadsfritt lägga in en informationsannons om ditt företag med hjälp av företags-prefixen.
Trådar
671
Trådar
671
Övr. hästmänniska Det är så att vi äger världens gulligaste, sötaste o snällaste barnponny, den sort som "alla kan rida", värsta buset han någonsin gör är...
Svar
13
· Visningar
1 402
Övr. hästmänniska Hur länge väntar ni innan ni ringer till polisen och anmäler hästen försvunnen? Jag natta min häst vid 21 igår, och var ute vid 9... 2
Svar
20
· Visningar
2 500
W
Övr. hästmänniska Hejsan alla på Buke! Jag funderar på att flytta ner till Tyskland. Optimist som jag är vill jag även dra med mig Wilma. Dock behöver...
Svar
5
· Visningar
1 317
· fonen
Övr. hästmänniska Jag har två hästar varav den ena är ett 23-årigt travarsto som jag haft i 7 år. Tanken har funnits där ett längre tag men nu har jag... 15 16 17
Svar
337
· Visningar
28 248
· Caboose
Övr. hästmänniska Mardrömmen slog in. Idag skulle min älskade trotjänare få sluta sina dagar på hemmaplan. Avlivningen var sedan länge planerad och det... 3 4 5
Svar
85
· Visningar
12 057
· Borin
Övr. hästmänniska Usch igår vid middag ringde min morbror och sa att hans dotter (min kusin) har hittat deras ena häst (har två annars) död i hagen. Deras...
Svar
12
· Visningar
1 996
· Borin
M
Övr. hästmänniska Är det fler där ute som har det som jag... Man blir klämd i hästvärlden. Vad man än gör hur man än sköter sin häst finns det fel. Man... 2 3
Svar
42
· Visningar
3 282
· Lurris
A
Övr. hästmänniska Känns som jag måste göra ett livavgörande beslut nu.. Tar det hela från början, för fyra år sedan köpte jag min första ponny, ett... 2
Svar
29
· Visningar
2 369
T
Övr. hästmänniska Ska köpa min första häst efter flera år med medryttar och foderhästar. Tänkte köpa mig en riktig läromästare som jag verkligen kan ha...
Svar
8
· Visningar
1 020
Övr. hästmänniska Vad ska jag tänka på när jga tittar på ponny åt ungarna? När jga köpte häst åt mig själv har jag alltid gått på känsla sedan har jag... 2
Svar
25
· Visningar
4 424
Övr. hästmänniska rubriken låter kanske lite konstig, men så är det. köpte hästen min 1 vecka före hon fyllde 16, men med allt bestyr då jag på samma gång...
Svar
11
· Visningar
1 067
7
Övr. hästmänniska Jag har efter mycket funderande bestämt mig för att lämna ut min häst på foder, har satt ut annons å allt. Det har hört av sig ett par...
Svar
12
· Visningar
1 768
· ElinH
Övr. hästmänniska Är nyfiken på vad ni bedömer som de viktigaste orsakerna till att ni är nöjda med och trivs i era stall. vad är de viktigaste orsakerna... 2
Svar
30
· Visningar
2 558
· LaShakira
B
Övr. hästmänniska Är så ledsen över en händelse att jag bara måste dela den med mig till er alla andra. Är så att jag under en längre tid försökt sälja...
Svar
10
· Visningar
1 526
· __Stilett__
M
Övr. hästmänniska Efter livliga diskutioner med dotter o sambo har jag fått ge mig o börja med väst. Det är vidrigt varmt och stelt. Kommer bara att... 2 3
Svar
41
· Visningar
3 186
M
Övr. hästmänniska förra veckan när ja skulle rida min nya medryttarhäst, så tog ja in han från hagen, då blev han jätte rädd, stressa upp sig i en... 2
Svar
24
· Visningar
1 850
· Mandh
Övr. hästmänniska I diskussioner om lösdrift ser jag ofta argumentet från lösdriftsskeptiska att lösdrift har man om man är för lat för att mocka en box... 6 7 8
Svar
156
· Visningar
14 764
· hendelpendel
Övr. hästmänniska Har lånat ett halvblodssto som är f.1996. Denna damen skulle behöva ett hästpass, då hennes ägare inte skaffat det ännu. Hur går...
Svar
5
· Visningar
721
G
Övr. hästmänniska När ni tecknade försäkring hos folksam. Var ni tvugna att skicka in nått intyg eller liknande då?
Svar
7
· Visningar
927
Övr. hästmänniska Finns ju massvis med trådar om att plugga och ha häst. Men hur ska man egentligen göra när man inte vill välja mellan att plugga och ha... 2
Svar
25
· Visningar
2 116
· TheBlackOne

Just nu

Hästfolk

Hästvård

Träning

Utrustning

Hästavel

Tävlingsgrenar