Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

D
Hästmänniskan Jag visste inte riktigt vart jag ska placera den här frågan. Jag har nyligen importerat en häst. Imorgon kommer ID-kontrollanten och...
Svar
7
· Visningar
1 439
Senast: DuploBit
·
E
Hästmänniskan Hej! Jag ska bygga hästarboxar men undrar hur mycket det kostar att köpa boxar? runt 5-6 st. om ska ska bygga boxar själv vad för...
Svar
9
· Visningar
6 205
Senast: Anettejt
·
E
Hästmänniskan Har jag gjort nåt alldeles galet nu? Har köpt en frieser, och vid köpet medföljer en gulgrön stamtavla, vilken skall skickas in för att...
Svar
2
· Visningar
1 585
Senast: kitty79
·
Hästmänniskan Hoppas ni kan hjälpa mig med goda råd Lider idag av en ledsjukdom som tyvärr bara kommer att bli värre med åren. Jag får inte hålla...
Svar
1
· Visningar
831
Senast: a1agnlju
·
Hästmänniskan Jag har en god vän, hon är en underbar person som jag tycker jätte mycket om. Jag har också ett privatstall som hon har sin häst...
2 3
Svar
52
· Visningar
6 132
Senast: Prooosit
·
Hästmänniskan Har ni några bra tips på hur man ramlar av på ett "bra vis" (= med mål att klara sig undan brutna ben och känna sig skapligt fit for...
2
Svar
23
· Visningar
4 636
Senast: labb
·
Hästmänniskan Någon som är utbildad Hippopraktor eller går den utbildningen som vill berätta lite mer? Är det en gedigen utbildning, hur är...
Svar
9
· Visningar
1 501
Senast: Ellyne
·
Hästmänniskan Hej. Tänkte höra om era erfarenheter och framförallt vad man ska tänka på och hur ni har gjort när ni köpt häst utomlands? Om man...
Svar
0
· Visningar
765
Senast: Chambery
·
M
Hästmänniskan hej. Tänkte kolla om det finns några som jobbar mycket och långa dagar, och har ni tid med hästen då? hur ser eran vardag ut? hur...
Svar
11
· Visningar
1 721
Senast: a1agnlju
·
Hästmänniskan Hej! Känner mig rådvill och skulle behöva lite tips..! Köpte en 6 årig c-ponny i höstas till min dotter. Vi var och provred honom vid...
Svar
11
· Visningar
3 109
Senast: LelleLilla
·
Hästmänniskan Det är ju lag på att hästarna står inne under natten på vintern om de inte har vindskydd. Hittills har jag haft vindskydd till min häst...
2 3
Svar
46
· Visningar
7 112
S
Hästmänniskan Tänkte se om det är fler än jag som går i Hästköpstankar och man kanske kunde ge tips och råd till varandra. Va för häst letar ni och...
2
Svar
39
· Visningar
3 776
Senast: pulkaskurk
·
Hästmänniskan Tror jag lägger tråden rätt nu annars får moderator gärna flytta den. Har en vän som kom tillbaka från en sk "ridresa" för ett par...
2
Svar
22
· Visningar
6 550
Senast: Blomskan
·
Hästmänniskan Jag har mina funderingar på att söka djursjukskötarprogrammet i skara till hösten. Det jag funderar lite över är för det första lönen...
2
Svar
26
· Visningar
12 086
Senast: lizan
·
G
Hästmänniskan hej,eftersom jag snart går ut 9:an och snart ska välja gymnasie valet så, och jag har tänkt lite, skulle vilja jobba i ett "stort/känt"...
Svar
9
· Visningar
1 739
Senast: lilstar
·
F
Hästmänniskan Vet inte om jag hamnat under rätt tråd men tänkte kolla om det e fler som drabbats av rid/hanteringsskador i olika former ? Jag själv...
2 3
Svar
57
· Visningar
8 071
Senast: kvandi
·
C
Hästmänniskan För ca. 3-4 veckor sedan var jag med om den allvarligaste ridolycka jag varit med om hittills. Jag jobbar som hästskötare och...
Svar
17
· Visningar
5 374
Senast: Seabisquit
·
  • Låst
Hästmänniskan Hmm, hur ska jag formulera mig... Hur hanterar man bekantas okunskap när det kommer till hästvård och ridning, där okunskapen inte...
3 4 5
Svar
89
· Visningar
15 720
Senast: Chine
·
C
Hästmänniskan ( visste inte var jag skulle lägga tråden :S ) Jag är medlem på en sida Där jag har en häst som heter Pascal, med en bild som JAG...
Svar
14
· Visningar
2 579
Senast: Vita_N_6520
·
B
Hästmänniskan hej! Jag sitter här med mitt examinationsarbete och vill jätte gärna ha tips och råd i från er ang. vad ni tycker och tror om att växa...
Svar
8
· Visningar
1 565
Senast: stjarnfrugt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2023 -den andra
  • Hundrädda
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp