Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Tänkte att jag gör som många andra, och skapar en tråd, när de närmaste inte kan förstå ens våndor :) Äntligen håller livets...
Svar
10
· Visningar
1 197
Senast: Din_vante
·
J
Hästmänniskan Hej! Vi har lite tankar och funderringar. Är tacksamma för alla tips och råd vi kan få! Fråga nummer ett: Vi har tänkt att bygga ett...
Svar
4
· Visningar
1 699
Senast: jossan110
·
B
Hästmänniskan I vår har jag tänkt ta tag i vår ladugård. Där finns en väldigt stor hög med möglit hö som har legat där mellan 20-40 år! Vet att det...
Svar
13
· Visningar
3 072
Hästmänniskan Hej alla.... Egentligen så vill jag bara skriva av mig. Jag hoppas att dom jag berättar om inte fattar sig på den här sidan å e inne...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 944
M
Hästmänniskan Vi ska köpa häst framöver, familjehäst, som hela familjen kommer vara delaktig i, främst jag och döttrarna men även min man är...
3 4 5
Svar
80
· Visningar
12 929
Senast: MamaJustify
·
M
Hästmänniskan Tittar mycket hästannonser även om det inte är dax än på ett tag att köpa... Har dock reagerat på att varmblod-travare är extremt...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
8 526
Senast: a1agnlju
·
Hästmänniskan Jag är 30 år gammal, och har ridit till och från i mitt liv; dels på ridskola och dels på medryttarhästar. Nivån ligger på "hellre än...
3 4 5
Svar
87
· Visningar
9 481
Senast: Mysaan
·
A
Hästmänniskan Hmm skriver av mig lite :) Har jag begärt för mycket? Jag har 3 hästar (en bponny en d-ponny och en unghäst under inridning) Jag har...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
8 262
Senast: Atalantha
·
Hästmänniskan Jag skulle hemskt gärna vilja hålla på med att utbilda unghästar i framtiden, men vet inte riktigt vilken väg jag ska gå för att först...
Svar
2
· Visningar
957
Hästmänniskan Nu skapar jag en tråd för detta med utegående hästar på vintern. Vi hade en incident i stallet för några dagar sedan där många hästar...
2
Svar
36
· Visningar
8 332
Senast: Fannih
·
T
Hästmänniskan Jag läser hästhållning på ett naturbruks gymnasium. Jag har nu gått en termin med inriktning ridning men känner att det inte gett alls...
Svar
2
· Visningar
802
Senast: moholmarabs
·
Hästmänniskan Flytta traden om den ligger fel... Jag fryser, enormt.. det ar sa hemskt att jag inte vill vara ute i stallet/ladan.. gor saker fort...
2
Svar
20
· Visningar
3 142
Senast: moholmarabs
·
Hästmänniskan Hur mycket ungefär brukar man få betala som fodervärd, och för vad? :) (vet inte om denna tråd har kommit in på rätt forum, så säg så...
Svar
15
· Visningar
14 545
A
Hästmänniskan Jag har googlat, mailat, ringt runt, frågat runt och slängt ut mina tentakler överallt där jag har kunnat tänkta mig få svar eller tips...
2
Svar
39
· Visningar
7 571
Senast: Iliaca
·
Hästmänniskan Som rubriken lyder, hur mycket? Jag har nu blivit bränd av medryttare som tog varje tillfälle i akt att vara sjuk och upptagen och...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
7 697
Senast: MamaJustify
·
H
Hästmänniskan Tror ni att de finns en marknad för att hyra ut en bkortslastbil? Vi har varit inne ett tag på att inskaffa en sådan just för att våran...
2 3
Svar
47
· Visningar
8 226
Senast: Sammet
·
L
Hästmänniskan Ja, som rubriken säger, vad betalar ni för hästen ni hyr, sköter osv.? Behöver ni betala något till ägaren eller är det någon särskilt...
2 3
Svar
49
· Visningar
8 235
Senast: Heulwen
·
Hästmänniskan Jaaahaaaaaaaa, så har man fått brev idag där jag ombedsge belägg och frambringa "bevisföring" som styrker att min häst hade det...
2 3
Svar
43
· Visningar
7 143
Hästmänniskan Skulle du som hästägare vara intresserad av att kunna hyra sommarstuga med tillhörande hage till din egen häst/dina egna hästar? I...
Svar
4
· Visningar
1 383
Senast: Folshult
·
Hästmänniskan Jobbig rubrik kanske. Men vad gör ni med hästens utrustning när hästen dör? Självklart är det kanske olika hur man gör, men jag...
2
Svar
23
· Visningar
2 674
Senast: moonstruck
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Annonsera mera VII
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

Tillbaka
Upp